Raoul Sinier - Huge Samurai Radish (2007)

Frankrijk
Electronic / Hip-Hop
Label: Ad Noiseam

1. Bring It On (3:15)
  2. Huge Samurai Radish [Video Edit] (4:56)
  3. Untitled6 (3:59)
  4. Solid Flesh (Part 2) (4:35)
  5. Bleach Bath (4:21)
  6. March (5:03)
  7. Peephole Crisis (3:04)
  8. Huge Samurai Radish [Lynx and Ram Remix] (3:20)
  9. Huge Samurai Radish [Datach'i Remix] (3:49)
  10. Huge Samurai Radish [Raoul Sinier Remix] (4:41)

met Vast Aire

11. Huge Samurai Radish [Wisp Remix] (5:09)
  12. Huge Samurai Radish [La Caution Remix] (4:43)
avatar van orbit
Voor de remixes al de moeite waard! Maar Sinier doet hier meteen al wat hij op zijn volle plaat Brain Kitchen vooralsnog laat liggen. Je bij je lurven pakken en een stevige portie breakbeats, samples, distortion en andere pret op je loslaten die donker is en dreigend. Verder pakken de nummers na éénmaal of tweemaal luisteren al meteen. Bij Brain Kitchen moet ik dat nog maar afwachten. Niet meteen een nadeel, maar mijn rotatievoorkeur ligt alvast hierbij. Wist niet dat zijn prerelease op Ad Noiseam was trouwens. Dat label beslist waardig dit!

avatar van Onderhond
Raoul is al een tijdje bezig, beter bekend als "Ra", samen met Mad EP en Lapsed op stap.

't Is dan ook in die stijl dat hij verdergaat. Echte combo van rap en electronic. Erg gaaf plaatje, hou wel van die Ad Noiseam hip-hop/electronic stijl. Vind je eigenlijk toch enkel op dat label. Echte favorieten heb ik nog niet, moet ik het album nog een paar keer extra voor luisteren.

Ondertussen 4* met kans op meer. Sterk werk dit

Onderhond schreef:
Raoul is al een tijdje bezig, beter bekend als "Ra"

Hij brengt tegenwoordig alles uit onder zijn volledige naam "Raoul Sinier". Van "Ra" is ie een jaartje geleden al afgestapt (zie ook Ra's page).

Ik ken niet veel van hem overigens, maar ik kon zijn Two Heads EP wel waarderen. Misschien deze ook maar eens proberen dan.