Toy Box - Tarzan & Jane
Té erg, ik heb zowaar moeite om de humor in te zien van deze Aqua-kloon. Daarvoor is het teveel 'bandwagon'-rommel. Misschien had ik het wel gekund als ze de eerste waren geweest met zoiets.
Sasha - If You Believe
Standaard Sky Radio-zaniknummer. Wat doet dat hier?
Ginuwine - Same Ol' G
In tegenstelling tot mijn voorganger, vind ik deze juist wel leuk. Het is gewoon een heel subtiel nummer. De relaxte flow staat me aan.
System F - Out of the Blue
Vond ik toen stukken leuker dan nu. Maar ik kan niet ontkennen dat het een aardige drive heeft, en dat het goed in elkaar zit. Die minuscule tussenstukjes die er op een gegeven moment in komen doen heel veel voor het nummer.
Fatboy Slim - Praise You
Inderdaad een van z'n leukere, al ligt m'n eigen voorkeur bij Right here, right now.
2 Brothers on the 4th Floor - Heaven Is Here
Uit hun nadagen. Ze probeerden het nu eens met eurotrance, conform de toenmalige trends, en om nou te zeggen dat dat werkte? Mwoah. Veel indruk liet het niet achter. Er kwamen nog twee matige hitjes, en toen waren ze foetsie, om vervolgens enkel op back to the 90's-feestjes nog terug te keren.
Soulsearcher - Can't Get Enough
Heerlijk nummer. Hele sterke zanglijnen. Heb ik vanaf dat het een hit werd altijd al bovengemiddeld leuk gevonden (ondanks dat het anno 1999 wat volwassener was dan veel andere dance die ik leuk vond), en volgens mij totdat ik in m'n kist lig, denk ik. Wat dat betreft is het nogal een constante.
Dr. Bombay - Rice & Curry
Deze moet Pureshores toch écht eventjes Youtuben (wat je te horen gaat krijgen, zeg ik niet)...
The Sunclub - Wetsuit
Weinig mis mee. Vrij sfeervol. Dit had toch wat meer succes verdiend dan het uiteindelijk heeft gekregen. Er is nog een geflopt Sunclub-nummer uit de jaren na Fiesta meer dat ik best leuk vind (ondanks dat het een cover is), 'Love pains', uit 2001. Raad ik hierbij ook even aan, voor wie het niet kent.
Srings of Harmony - Part I & Part II RMX
Typische clubtrance-achtige muziek die ik toen heel erg leuk vond, en nu 'wel aardig'. Best te verteren, niet heel bijzonder.
Critical Mass - In Your Eyes
Dit is inderdáád geen happy hardcore meer. Hiermee sloegen ze een weg in die vergelijkbaar was met 2 Brothers On The 4th Floor, op dat moment. Ik vind er maar weinig aan.
DJ Sakim en Friends - Protect Your Mind (Braveheart)
Ook weer zo'n typische favoriet van toen, die ik nu 'mwoah' vind (maar ook weer niet héél beroerd).
Emilia - Big Big World
Ik trok mezelf destijds bijna de haren uit het hoofd als dit nummer op de radio kwam. Is nu minder erg, al blijft het enigszins gezanik.