Motörhead - Live (2006)

Metal / Rock
Label: Laserlight

1. Ace of Spades (2:46)
  2. Back at the Funny Farm (3:57)
  3. Tales of Glory (3:17)
  4. Marching Off to War (4:15)
  5. Iron Horse (Born to Lose) (3:54)
  6. Another Perfect Day (6:06)
  7. Shine (3:46)
  8. I Got Mine (5:37)
  9. Keep Us on the Road (5:34)
  10. The Watcher (4:45)
  11. City Kids (3:41)
  12. White Line Fever (2:42)
avatar van B.Robertson
Niets live aan Ace of Spades. Dit is gewoon de studioversie met een applausje erachteraan. Tracks 2 t/m 8 komen van King Biscuit Flower Hour Presents. 9 t/m 12 is onbekend bij Discogs. Ik gok op afgezanten van What's Words Worth? met opnamen uit de oertijd van Motörhead. Straks ga ik het meemaken. Dit schijfje voor luttel bedrag tweedehands gekocht omdat de opname met Brian Robertson niet voor het oprapen ligt.

Nee, geen WWW. Misschien idd. niet eerder uitgegeven materiaal die laatste vier tracks ... Zo goed ken ik Lock Up Your Daughters en Blitzkrieg on Birmingham niet waar het ook af zou kunnen komen.