Rod Modell - Incense & Black Light (2007)

Electronic
Label: Plop

1. Aloeswood (3:49)
  2. Hotel Chez Moi (6:57)
  3. Body Sonic (5:56)
  4. Cloud Over (6:09)
  5. Temple (5:56)
  6. Ultraviolet World (6:43)
  7. Subway (5:15)
  8. Red Light (6:21)
  9. Into Day (5:48)
  10. Morning Again (5:00)
thejazzscène
Leuk album, verzorgt geheel ook maar ik mis identiteit. Uniek is het nergens en ik raak ook niet versteld van bepaalde nummers. Achtergrondplaatje dus waarbij ik mijn stem niet hoger dan 3,5* krijg. Maar misschien begrijp ik het nog niet al te goed of hoort het nog te klikken. Wie weet....

avatar van dj maus
Iets donkerder en agressiever dan 'The Coldest Season', zelfs wat broeierig. Zeker aan te raden voor liefhebbers van die plaat, al ontbreekt de echte euforie op deze plaat.

Poa
Mooi album. Heeft inderdaad niet het niveau van Echospace, maar is zeker wel de moeite waard. Hoogtepunten: Hotel Chez Moi, Temple (prachtig!) en Cloud Over.

Poa
Ik kom hier nog steeds bij terug, toch wel een ontzettend goed album. Grappig ook hoe ik nu andere favorieten heb dan het berichtje hierboven.

'Cleane' dubtechno is er genoeg, maar als iemand vergelijkbaar spul kent die wat gruiziger/rauwer/broeieriger is zoals deze houd ik me aanbevolen.

avatar van John Doe
Poa schreef:

Misschien deze vooral voor het Porter Ricks gedeelte: Porter Ricks / Techno Animal - Symbiotics (1999)

en deze: Pub - >Single (2002)

Dank, ik ga luisteren.