The Hush Sound - Goodbye Blues (2008)

Label: Fueled by Ramen

13. Break the Sky
  14. You Are My Home *
  15. Pretty Down to Your Bones *
avatar van chansadres
Nog een plaatje waar ik naar uitkijk. Eerste single Honey is gereleased en dat smaakt toch weer naar meer!

avatar van Tha)Sven
De vorige albums waren erg lekkere popalbums die heerlijk wegluisterden. Ben ook wel benieuwd of ze het niveau van de vorige albums kunnen volhouden. Ik hoop stiekem op een song met hetzelfde niveau als Echo, wat ik een prachtige popsong vind.

avatar van Tha)Sven
Na het album een aantal keren geluisterd te hebben, moet ik zeggen dat hij me erg tegenvalt. Nogal de rock kant op gegaan en dat komt de songs niet ten goede. Ik vond de frisse piano rock nummers afgewisseld met de piano ballads veel beter. De lyrics van deze band zijn altijd al niet de sterkste kant geweest. Het voelt allemaal nogal geforceerd aan. helaas kom op een 3** uit. Jammer en voor mij de grote tegenvaller van dit jaar (tot nu toe).

Medicine man is wel een erg lief liedje. Rest van het album ken ik niet, maar dit nodigt wel uit om het verder te gaan beluisteren.

Ik vind dit echt een geweldig album. Precies de mix die ik zoek tussen pop en een wat rocky-er geluid. Daarbij komt dat de muziek vrij melodieus is. Erg fijn. Ook gelijk de vorige cd's gekocht.