China Forbes - '78 (2008)

Label: Heinz

1. When This Is Over
  2. Lovely Day
  3. Everybody Needs Somebody Now
  4. One Less Word
  10. Can't Be Wrong
  11. Hey Eugene
  12. Easter Sunday
avatar van Mar-got
Een lekker rustige plaat. Wat jammer is dat ze zich vocaal niet zo geeft als bij Pink Martini.

Bij OPink martini laat zie zien wat ze allemaal in hius heeft. Het lijkt dus alsof ze zich inhoudt. Hey Eugene is een lekker nummer, maar op '78 maakt ze het een bijzonder rustig en bijzonder mooi nummer.
One Less Words vind ik textueel erg goed. Jammer dat ze niet zo bekend is binnen Nederland...

avatar van Nightrider
Och, wat jammer dat deze cd geheel Engelstalig is! De helft van Pink Martini's charme komt voort uit de multiculturaliteit wat mij betreft. Ik hoop dat deze plaat me daardoor niet heel slecht gaat bevallen, hoewel de andere helft van Pink Martini's charme de prachtige stem van China Forbes is. En die zal hier toch wel voldoende aanwezig zijn. Een stem volgt zodra ik het album heb gevonden.