Xela - The Illuminated (2008)

Avant-Garde / Electronic
Label: Digitalis

1. Black Scripture (20:45)
  2. Gilted Rose (19:31)
khonnor
fucking fantastic spooky noise
gilted rose = screams + gitaarnoise + processed synths = een fameuze lap doom - black - noise die bijna zn gelijke niet kent
bizar dat xela's beste werk uitkomt op cassette op 111 handgenummerde exemplaren... dolletjes!!

avatar van Nakur
hebben! En waarom niet op type?

Sietse
omdat je niet alles op je eigen label moet uitgeven lijkt mij.

Vind het zelf erg jammer dat deze alleen op tape is uitgekomen juist net toen ik had besloten geen tapes meer te kopen.

Vind het trouwens niet het beste werk van Xela, maar wel weer een vrij toffe release met een lekkere bak herrie erop.

avatar van Nakur
En al uitverkocht bij het label zelf

Sietse
Ja, dat ging behoorlijk snel. Was daar binnen een aantal dagen weg, met name door webshop opgekocht, waar het ondertussen ook alweer weg is.

Heb hem al op discgos zien staan voor 35 euro ofzo. Echt idiote bedragen.

Sietse
heruitgave bij Dekorder op vinyl nu uit

Voor mij ligt er al een klaar die ik vrij binnenkort bestel samen met nog wat anders wat daar nog gaat uitkomen