Rishloo - Eidolon (2007)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Prosag (0:29)
  2. Freaks & Animals (4:10)
  3. El Empe (3:37)
  4. Pandora (4:59)
  5. My Favorite Things (1:47)
  6. Alchemy Alice (4:42)
  7. To Tame the Temporal Shrew (4:18)
  8. Weeble Wobble (1:10)
  13. Disco Biscuit (6:14)
  14. Shades (6:50)
avatar van Alarum
Nog niemand op gestemd?
Dit is echt een meesterlijke cd.
Aanrader voor fans van Tool, APC en Dredg.

steinenj
ben hem nu ook voor het eerst aan het luisteren, al een voorzichtige 4* in elk geval!

steinenj
woei dikke 4, misschien zo wel 4.5*
Het begint meteen al goed met Freaks & Animals (met mooie Prosag intro) en bij Alchemy Alice gaat het echt volledig los, zoals ik eerder alleen Maynard van Tool heb horen gaan.

avatar van Ludakris
Echt jammer dat hier nog zo weinig reacties zijn (ook nog door weinig gebruikers beluisterd?). Dit is echt wel een boeiend album. Voor mij stak Alchemy Alice er met kop en schouders bovenuit, maar na wat luisteren beginnen de andere nummers ook meer en meer te blijven hangen. Wel jammer dat dit album zo moeilijk te vinden is.

avatar van Ludakris
Jongens, wat een verborgen parel is dit! Waar Alchemy Alice er eerst met kop en schouders bovenuit stak, vind ik dat nu nog 1 van de mindere nummers. Deze band verdient echt véél meer aandacht en appreciatie.

avatar van Mr T
Verhoogd van 3,5 naar 4... ik grijp toch nog best vaak naar dit album valt me op. Ben niet heel erg onder de indruk van het gitaarwerk, maar de zang spreekt mij aan.

avatar van Ludakris
Check vooral het nieuwe album!

avatar van Sound
wat een geweldige cd. ja het lijkt op Tool, maar lijkt me een compliment als je zulke muziek kunt evenaren. ben inmiddels helemaal verkocht en heb meteen alle albums aangeschaft. Deze band verdient veeeel meer aandacht en ik hoop dat ze die toch nog zullen krijgen en eens deze kant op komen.
Ook Feathergun is erg sterk!

avatar van Aladdin
Detail misschien, maar hun productie....wat is daar in godsnaam mee? Klinkt bijna alsof ze onder water spelen.