Lange Frans & Baas B - Verder (2008)

Label: Walboomers

13. Geef Me Nog een Kans

met Brace

14. Dankbaar

met Suzanna Lubrano

Er zitten wel een paar goede/leuke tracks op maar verder is het weer toch weer niet.
Je moet wel ff moeite doen bij somigge tracks om je aandacht er bij te houden om het nog te beoordelen.

LF moet gewoon solo laten zien wat hij echt kan.
LF heeft wel Power in zijn stem die hij goed kan gebruiken.

avatar van Kill_illuminati
Ik vind anders "kamer vragen" best tot heel goed te pruimen.
De mannen hebben dit nummer geschreven met aanleiding van een boek propz. Het heeft een goede bedoeling, instelling en initiatief.

ik ben zelf tegenwoordig erg into de nederlandse hiphop.
Daarom kan ik het nu gewoon sneller goed vinden.
maar ik vind dit zeker wel een goed album.
kamervragen, neem me niet kwalijk, waar ik sta zijn zeker de beste nummers.
dan heb je nog de redelijke nummers waaronder zondag vrij, liefde, levenslessen, dankbaar.

RedLightCityBoy

_aren_ schreef:

luijsterburg
Kill_illuminati schreef:
illmatic niet, en zo denkt de helft van wereld .

Mja dat is er 1, maar zo kunnen er wel tig opgenoemd worden. Best wel raar argument van Aren dus, zegt ook meteen dat je tot nu toe nog geen perfect album gehoord hebt. Vlekkeloze artiesten... ok dan moet je diep graven, maar vlekkeloze albums zijn er wel veel. Natuurlijk zwijg ik nu even nu het over Lange Frans en Baas B gaat

P-DawG
Kill_illuminati schreef:

w0rd up

avatar van dilladawg
Je kan zeggen wat je wil, maar ze komen toch wel over de 2 sterren heen:P.

P-DawG
Tjah... 50 cent's laatste 2 albums komen zelfs met een paar 100 stemmen ook over de 2 sterren heen. Dus dat dit boven de 2 sterren komt zegt niet zo gek veel denk ik.

Tja.... het klinkt lekker, is vrolijk en gaat gelukkig niet over wijfen .... of gangsters ..... Leuke cd voor in de auto. Bijna geen slechte tracks. Amsterdam Huilt & waar ik sta zijn mijn favorieten

avatar van KILLERBEE99
Staan een paar leuke tracks op, het meeste vind ik niks aan

Leidenaar187
Baas B

Snap niet wat mensen zo goed vinden aan kamervragen,alsof het van die gevatte scherpe teksten zijn.
Gewoon weer een poging interessant te doen.

avatar van Leander1991
0,5
een lage score.. OEF
ik was al bang dat de Nederlanders dit toch zouden appreceriën uit nationale trots ofzo. Zag em gisteren op expeditie robinson. Wat een zelfingenomen eigenwijze maar o zo domme e*kel. Ik had geen hoge verwachtingen op muzikaal vlak, maar ook dat bleek een zwaar dieptepunt te zijn.

Ik krijg toch echt rooie vlekken in mijn nek van figuren zoals dit. Vooral omdat ze met hun pussyass teksten nog serieus genomen willen worden binnen de hiphopwereld ook. Als klap op de vuurpijl moet Frans' vriendinnetje zijn problemen ook nog voor hem oplossen. Als hij nou zelf had geschoten op iemand ofzo had dat in ieder geval zijn profile enigsinds geupgrade. Nee het enige wat hij kan is een jochie van 15 op zijn bek slaan dat met ijsblokjes gooit. Voor de rest met zijn teksten iedereen tevreden houden, om zoveel mogelijk plaatjes te verkopen aan alle leeftijdsgroepen. Hophop gaat meer en meer kapot.