Victoria Silvstedt - Girl on the Run (1999)

1 stem

Zweden
Label: EMI

1. Rocksteady Love (3:56)

met Turbo B

2. Girl on the Run (3:11)
  3. Hello Hey (3:26)
  4. Waste of Time (3:17)
  5. Astrogirl (3:34)
  6. Just Can't Live Without You (3:03)
  7. Could You Be the One (3:29)
  8. Heating Sun (3:01)
  9. Party Line (3:30)
  10. I Will Follow (3:08)
  11. Falling for You (4:05)
  12. Still Want You (3:17)
Dit is gewoon een super leuk Europop album van Victoria Silvstedt. Het is precies zoals europop moet zijn, snel, infectious en met crappy lyrics over liefde enzo. Het is natuurlijk geen enorme kwaliteit maar het is enorm catchy en het heeft gewoon een hele goede vibe en is gewoon een heel licht album dat je altijd wel kan draaien en altijd wel leuk is. Dat het zo enorm simpel is, is juist het goede eraan. Ik zou niet naar Victoria Silvstedt luisteren als ik hele diepe lyrics wil horen, of hele aangrijpende liedjes. Dat weet ze zelf ook, en ze kent ook haar limitaties, en daarom heeft ze een heel simpel album uitgebracht dat gewoon super prettig is om naar te luisteren en dat je hoofd gewoon even van moeilijke problemen ofzo weg kan krijgen en je gewoon laten inzien dat het leven heel simpel en leuk is . Ze heeft enorm veel zelfvertrouwen dat ze dit durde te doen, want ze wist natuurlijk dat heel veel mensen het meteen al zouden afschrijven omdat ze een model uit de playboy is. Maar ze heeft het toch gedaan en ze heeft het geflikt om een super leuk album te maken dat die mensen zeker wel de mond doet snoeren . Echt enorm knap van haar , en ik ben enorm blij dat ze het heeft gedaan want dit is echt een van mijn favoriete albums. 4.5