Scott Tuma - Not for Nobody (2008)

Folk
Label: Digitalis

1. Nobody (River of Tin) (5:14)
  2. Fishen (5:05)

9. Moccasoclea (2:14)
  10. Rakes (6:05)
  11. Heeler (2:42)
  12. Reprieved (4:19)
Mooiste Digitalis van 2008 tot nu toe? Wat mij betreft wel hoor, echt een fantastisch mooi plaatje. Hier en daar hoor je wat Loren MazzaCane Connors doorschemeren, maar dan met folk als voedingsbodem. Prachtige spaarzame folkliedjes die hij zijn gitaar als het ware laat neuriën en die een verstilde maar intense sfeer creëren. Jaarlijstjes materiaal wat mij betreft!

avatar van Paalhaas
Tuma's andere 2 plaatjes kunnen mij volop bekoren, hier ga ik dus eens achteraan.

avatar van hawkins
Binnenkort reissue op vinyl en cassette bij het almaar beter wordende Immune Recordings.

Sietse
Ahh,m mooi. Deze heb ik nog niet en op vinyl is het natuurlijk wel erg aantrekkelijk