Pink Grease - This Is for Real (2004)

Label: Mute

1. Remember Forever (3:51)
  2. Fever (4:03)
  3. The Pink G. R. Ease (3:51)
  4. Emotional Retard (2:06)
  5. Wind Up Bird (2:59)
  6. Peaches (3:26)
  7. The Nasty Show (3:43)
  8. Superfool (4:21)
  9. Party Live (3:03)
  10. Serial Heartbreaker (3:21)
  11. High Strung Chironi (2:34)
  12. Into My Heart (3:29)
Nieuw Brits bandje nummer zoveel dit jaar. En ook deze kan ik wel waarderen (de 8 van de 12 nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn erg leuk). Het probleem is dan wel onderhand dat je keuzes moet gaan maken: welke wel en welke niet. Vooralsnog valt deze, hoe leuk ook, in de 2e categorie en schuif ik hem op de lange baan.
Stijl ? Disco vermengd met glam en rock, en de zanger doet me in manier van bewegen wel heel erg aan Mick Jagger denken.

Inmiddels ook de andere 4 nummers gehoord: ook prima songs, maar toch.........een twijfelgeval deze cd. Zal hem binnenkort wel wat sterren toebedelen.

avatar van titan
titan (crew)
Er staan best aardige nummers op dit album, maar over het geheel gezien word ik er knap nerveus van. Deze overstuurde glamrock- annex discoversie van the dexy midnight runners is denk ik niet zo aan mij besteed. 2,5*