Goth Von Core - Cabalistic Extirpation (2008)

Electronic
Label: GvC Industry

1. Cheery Tale (4:45)
  2. Kay-LynnX10 (3:55)
  3. Distortion Code (5:07)
  4. Biorhythmic Malignancy (4:14)
lambf
Lekkere EP van Goth Von Core. Bruut beukende Darkcore die als een 12-tonner met 150 km/h op je afkomt en net op het laatste moment nog wil stoppen, BAM BAF KRAK KCHCCHCHCH. Daar gaan je ingewanden. En dat terwijl het andere been helemaal verpulverd tegen de stoep ligt.

De productie had mischien nog ietsje beter mogen zijn. Net geen 4,5* je. Mischien ook wel, maar dat geef ik hem dan nog niet. PFF, had ie m'n hoofd maar moeten verpletteren

lambf heeft mij Goth Von Core aangeraden om eens een kans te geven.
Wel, lambf, bedankt! Ik kan Goth Von Core best smaken, vooral Kay-LynnX10 vind ik persoonlijk het allerbeste nummer van deze plaat, lekker blijven beuken met de muziek totdat je erbij neervalt, dat kan van elk nummer gezegd worden!
Darkcore op topniveau, Cabalistic Extirpation valt mij uitermate goed mee en ik ben er vrijwel zeker van dat ik deze plaat nog erg vaak ga beluisteren, een aanrader!
Cijfer: 4,0*!