Wighnomy Brothers - Metawuffmischfelge (2008)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: Freude Am Tanzen

1. Lisa Gerrard - Cometenderness (3:23)
  2. Tadeo - Eclipse (3:07)
  3. Mathias Kaden - Rhythma (2:54)
  4. Agoria - Les Violons Ivres (2:43)
  5. Beckett en Taylor - Let´s Smash Up Our Love (1:46)
  6. High Tide - Riddem Stick (2:53)
  7. Andre Crom - Reiner Wahnsinn (1:52)
  8. Kadebostan - Caracas Soul (7:26)
  9. Ralph Sliwinski - Thatz in My Brain (1:03)
  10. Kreon en Lemos - Nice Day (2:04)
  11. Douglas Greed - Fresh and Clean (5:30)
  12. Stefanik en Tasnadi - Doch (3:38)
  13. Trentemoller en DJ Tom - An Evening with Bobi Bros (4:01)
  14. Sidsel Endresen & Bugge Wesseltoft - Psalm (4:08)
  15. Stewart Walker - Fernbank 91 [Robag Rmx] (3:33)
  16. DJ Koze - Mariposa (7:20)
  17. Machiste - Mosca Via (5:07)
avatar van Antie
Als er 1 mix is dat je dit jaar zeker moet horen is het deze.
Robag Wruhme and Sören Bodner laten hier een zeer degelijke set achter
dat van mij zeker wat langer had mogen duren
Mooie opener met daarna al eerste hoogtepunt "Agoria - Les Violons Ivres".
Verdere hoogtepunten allesinds voor mij dan toch zijn
"Kadebostan - Caracas Soul", "Douglas Greed - Fresh and Clean"
en "Dj Kotze - Mariposa"

Het coole is ook aan deze mix dat ze er tussen in stukjes tussen mixen van hun "secret stash of samples"

avatar van Leonard91
Heerlijke mix van de vadsige broers. Het middenstukje is iets minder maar begin en einde zijn bovengemiddeld lekker. Nu al zin om ze binnenkort in Nijmegen te zien.

avatar van 2kings
Heb m net binnen, ben nieuwsgierig! De broeders laten toch vaak tracks horen die je net wat minder vaak tegenkomt. Niet de standaard minimal/techno nummers meestal!

avatar van OldRottenhat
Wat zit Fresh and Clean van Douglas Greed hier toch ontzettend lekker doorheen gemixed!

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik heb deze zojuist direct achter Wruhmes Wuppdeckmischmampflow aan gedraaid, en deze loopt nog effe een stukje lekkerder door. Net als die solomix van Wruhme is dit puur minimal techno, een stijl die mij niet per se enorm ligt. Maar wederom kan ik hier niet echt overvallen, voornamelijk vanwege de rake mixtechniek en trackselectie. Minimal is natuurlijk bij uitstek geschikt voor gelaagd mixen, maar er is een oor (in dit geval vier oren) voor harmonie en melodie voor nodig om het zo goed uit te laten pakken. Het resultaat is een lekker dromerig mixje, uiterst geschikt voor op de achtergrond.

Voor nu 7,4 / 10.