The Supremes - Mary, Scherrie & Susaye (1976)

Soul / R&B
Label: Motown

1. You're My Driving Wheel (4:20)
  2. Sweet Dream Machine (5:22)
  3. Let Yourself Go (4:29)
  4. Come into My Life (6:14)
  5. We Should Be Closer Together (4:59)
  6. Don't Want to Be Tied Down (4:42)
  7. You Are the Heart of Me (4:12)
  8. Love I Never Knew You Could Feel So Good (5:51)
avatar van Kronos
Misschien is de muziek op dit laatste album van The Supremes wel het beste wat ze ooit gemaakt hebben. Nochtans geen enkele stem tot hiertoe. Zo'n verborgen parel, overschaduwd door eerder werk, in het geheel niet gepromoot door Motown, maar wat een geweldige songs staan hier op. Iedereen die van soul en funk (met hier en daar rockinvloeden) houdt zou dit zeker eens moeten horen.

Als je dit tenminste nog kan vinden. Ik vond vandaag een exemplaar op vinyl in nog erg goede staat. Het is zelfs nooit op CD verschenen voor zover ik weet. Zo zonde.

avatar van Kronos
Wat een album. Stuk voor stuk prachtige nummers, meesterlijk opgebouwd en met grote rijkdom aan detail. Dit alles in een productie om u tegen te zeggen waardoor het geheel zacht overrompelend je hart binnenkomt.