Andy C - Nightlife 4 (2008)

1 stem

Electronic / Dance
Label: RAM

1. Hive - Neo [Remix] (2:11)
  2. Apex - Same Old Blues (2:11)
  3. G Dub - Forever [Original Sin VIP] (1:49)
  4. Absolute Zero en Subphonics - The Code [SKC Remix] (1:58)
  5. Break - Destiny Comes Ringin (2:34)
  6. Culture Shock - Machine (1:16)
  7. L Plus - Middle East Sun + Hustler (3:05)

met Ant Miles en Boneshaker

8. System - Near Miss (2:20)
  9. Chase & Status - Judgement (1:28)
  10. Xample - Heaven & Hell (Xample VIP) (2:21)

met Crystal Clear

11. Proxima en Nymfo - Headless Housefly (2:43)
  12. Culture Shock - Kronix (1:38)
  13. Hive en Keaton - Plague VIP (2:11)
  14. Commix - Talk to Frank [Break Remix] (1:49)
  15. DJ Hazard - Killers Don't Die (2:21)
  16. Break - Splash Step (1:47)
  17. Chase & Status - Streetlife (2:32)
  18. Origin Unknown - Lunar Bass [Commix VIP] (2:08)
  19. Culture Shock en Calibre - Imax + Sokitume (2:22)
  20. Clipz - Loud & Dirty (2:21)

met Shiv

21. Zen - Hovercraft (2:10)
  22. DC Breaks - Taken (2:05)
  23. Spor - Stop It (2:48)
  24. Jem One - Kane & Able (2:15)
  25. Lomax - Artisan VIP (1:54)
  26. Sub Focus, The Brooker Brothers en Futurebound - Follow the Light + Dawn Treader (3:15)
  27. Chase & Status - Take Me Away (3:15)
  28. A Sides - Tokiado (2:04)
  29. Commix, Shimon en Andy C - Be True + Recharge (2:31)
  30. Heist - Impala (2:15)
  31. Sub Focus en Ram Trilogy - Join the Dots + Screamer VIP (3:31)
  32. DJ Hazard - Machete (1:53)
  33. Sub Focus - Timewarp (3:44)
avatar van Carolaah
Goeie plaat, lekker gemixd.
Prima keuze aan tracks

tuktak
ahh een nieuwe alweer. het begint denk ik met hive - neo (remix). die is nu wel populair momenteel nl.
de originele neo staat trouwens op deeltje 1. die ik altijd wel heb kunnen waarderen vroeger. ik zal hem eens luisteren zo...

avatar van Carolaah
Je hebt gelijk, mijn fout.. Moet inderdaad de remix zijn

tuktak
hmm snel doorheen geluisterd, opzich wel genoeg, ken de nummers los al wel nl. mixtechnisch weer echt andy c. dubble drops kan hij als de beste, maar zelf vind ik 38 nummers in 80 minuten een beetje veel van het goede. alles wordt snel snel snel gemixed waardoor er niet echt sprake is van een mooie opbouw. de plaat zit door het mixwerk en trackkeuze natuurlijk wel vol energie, een echte partyplaat.
dit genre begint al een beetje verleden tijd te worden heb ik het idee, de diepere drum n bass komt weer wat meer terug.

tuktak schreef:

Hm dat vind ik opzich wel een snel oordeel... Ja tuurlijk, de nummers zijn wel erg ingekort, maar ik denk dat je dit even los moet zien van de orginele nummers.. en eerder als 1 lang nummer die gewoon, wat mij betreft, goed inelkaar is gemixd..
Ik denk dat als je het zo bekijkt alles veel minder 'snel' overkomt..
Vind het juist wel lekker die variabiliteit.. Wel zijn 38 nummers misschien nét iets teveel.

tuktak
klopt, maar het is eigenlijk hetzelfde als de vorige delen, alleen met andere tracks. zal hem morgen nog een keer luisteren, maar er zal waarschijnlijk niks veranderen aan het oordeel. daar ken ik andy c al te goed voor opzich.

tuktak schreef:

Mmja, dan kan ik het begrijpen inderdaad
Al heb ik dat met veel DnB, zijn maar weinig producers die zich daarin écht goed weten te onderscheiden, of nou ja, ik ken er tenminste niet heel erg veel.. Ten opzichte van andere muziekgenres dan..