Division by Zero - Tyranny of Therapy (2007)

Polen
Label: Insanity

1. Evening (1:39)
  2. True Peak (8:16)
  3. Your Salvation (5:07)
  4. Incinerated Wishes (8:26)
  5. Night (1:12)
  6. Deadline Meeting (6:40)
  7. Self Control (7:45)
  8. Morning (0:59)
avatar van phantasia
Net Your Salvation gehoord op Kink Fm, vrij technische melodieuze metal, lekker productie, veel tempowisselingen, nieuwsgierig gemaakt!!

avatar van notsub
Deze Polen maken lekkere harde muziek, zeg maar de metal variant van Riverside. Een losse grunt wordt niet onderdrukt en de heren zetten en lekkere moderne sound neer. In eerste instantie werden mijn oren wat overbelast door het drukke karakter van de muziek, maar na wat meer draaibeurten valt het allemaal steeds meer in plooi en blijkt Division by Zero een leuke nieuwe naam.

JJJ
notsub schreef:

Beter kan ik het niet beschrijven!