MGMT - Time to Pretend (2005)

Label: Cantora

1. Time to Pretend (4:29)
  2. Boogie Down (3:34)
  3. Destrokk (3:45)
  4. Love Always Remains (5:38)
  5. Indie Rokkers (4:25)
  6. Kids (5:28)
mml
wow, 2 hits uit 2008 zijn dus al 3 jaar te verkrijgen.

De tijden verschillen wel met Oracular Spectacular, zijn het dezelfde versies van Kids en Time To Pretend?

avatar van esteban
Jammer dat 'Destrokk' en 'Indie Rokkers' niet op 't full-album staan!

Nee het zijn inderdaad andere versies, en met name de versie van Kids vind ik persoonlijk een stuk leuker dan de OS-versie.

Boogie Down vind ik verder een erg leuk nummer, en al met al is dit een fijn ep-tje.

avatar van cinefiel
zeer leuk plaatje, met oude versies van time to pretend. niet zo sterk als het materiaal op Oracular Spectacular, maar toch is 'Love Always Remains' een nummer dat iedereen moet ontdekken, dat is zowaar nog beter dan 'Kids' en 'Time To Pretend'.
Leuk zomers plaatje dus, echt iets om te ontdekken!
4 sterren

love always remains,yeeh..
wat een heerlijke band is dit toch.

Weet er soms iemand waar je deze cd kan kopen?
Het album is overigens top!

Laurora
Love Always Remains is echt heerlijk!

Aardig EP'tje. Time to Pretend en Kids zijn natuurlijk grote knallers. Al is er productioneel veel aan verbeterd op het album. Love Always Remains en Indie Rokkers zijn leuke aanvullingen. M.n. de laatste vind ik erg sterk. Destrokk en Boogie Down echter vind ik weer geen zak aan.

Een meer dan behoorlijk experimentele, vroege EP van MGMT. Time to Pretend en Kids zijn duidelijk nog niet zo afgewerkt als op Oracular Spectacular, maar langs de andere kant hou ik zeker zoveel van deze ruwere versies.

Enkel Boogie Down valt iets zwakker uit in vergelijking met de andere nummers.

Love Always Remains en Indie Rokkers vind ik simpelweg schitterend.

Ik weet niet of deze EP verkrijgbaar is in de winkel in Nederland of België. Ik heb hem laten importeren uit Amerika.