Michael Franti & Spearhead - All Rebel Rockers (2008)

Hip-Hop / Funk
Label: ANTI-

1. Rude Boys Back in Town (4:12)
  2. A Little Bit of Riddim (4:12)

met Cherine Anderson

3. Life in the City (3:55)
  4. Hey World [Remote Control Version] (5:01)
  5. All I Want Is You (4:17)
  6. Say Hey (I Love You) (3:54)
  7. I Got Love for You (4:19)
  8. Soundsystem (4:20)

met Cherine Anderson

9. Hey World [Don't Give Up Version] (4:09)
  10. The Future (4:38)
  11. High Low (4:01)

met Zap Mama

12. Nobody Right Nobody Wrong (3:53)
  13. Have a Little Faith (3:54)
Father McKenzie
Ik heb het niet echt voor de muziek van Franti, maar ik zag hem bezig in "Zomer 2008" op vrt1 en het liedje Say Hey (I Love You), dat hij bracht, met medebegeleiding van ons aller Axl Peleman, kon me wel charmeren.
Ik vind alsnog de man, zijn uitstraling leuker dan zijn muziek.

avatar van Nubis
Net in Paradiso, vond het niet echt geweldig. Kende alleen wat nummers van Stay Human en dacht dat hij vooral funky en akoestische liedjes maakte. Het viel dus best tegen toen hij (ook) wat meer rock-achtige nummers liet horen. (Het geluid was ook erg slecht.)

Toevallig vond ik van vanavond Say Hey (I Love You) en All I Want Is You best leuk; was al bang dat al die 'herrie' op zijn laatste cd zou staan.

In ieder geval kan ik z'n nummers niet allemaal in één stijl plaatsen, het ging vanavond van reggae naar duistere rock-achtige nummer naar weer akoestische zachte liedjes.

Nou ja, het meeste sprak me niet echt aan, was best saai. Maar zal binnenkort eens wat meer downloaden.

avatar van Rhythm & Poetry
Reggae in combinatie met Rock, ik vind het bij dit album niet helemaal werken. Vind Reggae juist lekker om bij te ontspannen maar hier is de instrumetale begeleiding vaak te druk waardoor dat er niet helemaal in zit. Ik vind de zanger verder te beperkt om de wat rustigere nummers (Nobody Right Nobody Wrong bijv.) te dragen. Blijven maar een paar nummers over die ik de moeite waard vind en dat zijn I Got Love For You en Soundsystem.