Trifonic - Emergence (2008)

Electronic
Uitgebracht in eigen beheer

1. Emergence (5:49)
  2. Broken (5:09)
  3. Parks on Fire (7:23)
  4. Infiltration (4:53)
  5. Lies (5:00)
  6. Transgenic (3:42)
  7. Sooner Or Later (5:29)
  8. Vacuum Tree (5:04)
  9. Terminal A (2:49)
  10. Terminal B (2:47)
  11. Good Enough (6:42)
avatar van John Doe
Aan alle Apparat fans en eventueel ook IDM en post-rock liefhebbers een oproep om dit te beluisteren. Ikzelf ben niet zoeen fan van Apparat, maar dit is wel een goede nieuwe groep die daardoor beïnvloed is. Het album is (optioneel) gratis te downloaden hier (!). En hier kun je even snel wat nummertjes luisteren: http://www.myspace.com/trifonic

tuktak
prima album dit eigenlijk, vrij toegankelijk ook wel. ook veel dub en drum n bass invloeden zijn er te horen. vooral die scheurende basslines uit de drum n bass wereld vind ik altijd lekker om te horen, geven die tracks een randje. ondanks de vele invloeden blijft het een consistent album. iets meer pit had er nog wel ingemogen, na het midden begint de aandacht wat te verslappen.

avatar van Urbanoetang
Voor de liefhebbers van Umfeld, van dezelfde regisseur: Parks on Fire

edit: Album is niet meer gratis, om wat voor reden dan ook.

avatar van Chameleon Day
Urbanoetang schreef:
edit: Album is niet meer gratis, om wat voor reden dan ook.

Wellicht dat de band en het label geld willen verdienen?

Overigens is dit een aardig plaatje.

avatar van kobe bryant fan
Parks On Fire klinkt echt ongeloofelijk goed!
De melodieën klinken zo vet, de opbouw is gewoon erg vet gedaan en er valt erg veel in te ontdekken.