Camp Rock (2008)

Label: Walt Disney

1. Cast of Camp Rock - We Rock (3:12)
  2. Jonas Brothers - Play My Music (3:26)
  3. Joe Jonas - Gotta Find You (4:05)
  4. Jordan Francis - Start the Party (3:03)
  5. Demi Lovato - Who Will I Be? (3:13)
  6. Demi Lovato en Joe Jonas - This Is Me (3:09)
  7. Jordan Francis en Roshon Fegan - Hasta La Vista (2:38)
  8. Jasmine Richards - Here I Am (3:47)
  9. Meaghan Jette Martin - Too Cool (2:53)
  10. Demi Lovato, Meaghan Jette Martin en Aaryn Doyle - Our Time Is Here (3:33)
  11. Meaghan Jette Martin - 2 Stars (2:58)
  12. Aaryn Doyle - What It Takes (2:45)
ikk
Film is leuk, de liedjes ook.
'Play my music', 'Gotta find you' en 'This is me' zijn de beste nummers, de rest is nogal 'opvulling' vind ik..
3.5*

avatar van kwinz
Gave muziek!

avatar van Arrie
M'n zusje vindt dit de laatste tijd nogal leuk en draait het de hele dag door, wat een verschrikking.

Demon99
M'n zusje zit dit de Godsganze dag te zingen met karaoke-shit. Vind zelf dat alleen This Is Me er mee door kan. Simpele nummers opzich.

Album viel wel mee. De film vond ik niet zo goed, dus ik verwachte niet zo veel hiervan. ik vond de meeste nummers wel goed. Ik zal achtereen de film nog eens moeten herzien.