Avenged Sevenfold - Live in the LBC & Diamonds in the Rough (2008)

Label: Warner Bros.

1. Demons (6:11)
  2. Girl I Know (4:23)
  3. Crossroads (4:30)
  4. Flash of the Blade (4:01)
  5. Until the End (4:44)
  6. Tension (4:50)
  7. Walk (5:21)
  8. The Fight (4:07)
  9. Dancing Dead (5:49)
  10. Almost Easy [Remix] (3:53)
  11. Afterlife [Alternate Version] (5:55)
  12. St. James * (5:01)
  13. Set Me Free * (6:26)
  14. 4:00 AM * (5:01)
  15. Lost It All * (3:50)
  16. Paranoid * (2:43)
avatar van Genesis
Oei, hier kan ik niet al te lang op wachten. De nummers zijn allemaal b sides en nog niet eerder uitgebrachte nummers. Crossroads, Flash of the Blade (Iron Maiden cover)en Walk (Pantera cover) ken ik al en die zijn iig supergoed. Bij de CD zit ook een DVD van het concert dat ze hebben gegeven in de LBC. De tracklist daarvan is als volgt:

"Critical Acclaim"
"Bat Country"
"Almost Easy"
"Gunslinger"
"Unholy Confessions"
"A Little Piece of Heaven"

De hoes is ook echt supervet, btw.

avatar van Ludakris
Ik dacht dat enkel de dvd uitkwam. Dus ik maar speuren bij de muziek-dvd'sbij Saturn en Fnac. Misschien maar eens terug gaan zoeken bij de cd's. Lijkt me wel de moeite!

avatar van Ludakris
Ondertussen aangeschaft! De cd is redelijk, maar niet echt uitmuntend. Wat flauwe teksten en weinig echte uitschieters. Je hoort dat het b-sides zijn. De dvd is wel erg goed. De kwaliteit is perfect en het optreden zelf is ook geweldig. Wel jammer dat Seize the Day en A Little Piece of Heaven erop staan, maar dat is persoonlijke smaak. Veel extra's moet je niet verwachten, je krijgt 1 of 2 videoclips en telkens een kort clipje dat ze toonden als aankondiging voor hun optredens in de VS. Zo zie je wel hoe omhooggevallen ze zijn. Maar ach, voor het optreden alleen al zou ik dit kopen.

Ik volg Genesis wat betreft de cover, die is echt strak!

ElsenaarMetal
nummers zijn nog wel vet. je kunt wel horen dat het B sides zijn, want na mijn mening zijn ze wel minder dan de meeste nummers op de albums. maar kan geen slecht nummer ontdekken. ook de covers zijn erg goed gedaan.

het concert, super strak super vet. en zeker de moeite waard om te kijken. of om 15 Nov live te zien in de melkweg!

En idd, de hoes is zeker heel erg vet!

Waarom staan sommige extra nummers niet op een reguliere plaat? Girl I know is super voorbeeld

avatar van gigage
Er komt een expanded edition uit op vinyl en op de streamingdiensten ( voor het eerst)

avatar van gigage
Vanaf vandaag zijn er 16 tracks beschikbaar van Diamonds in the Rough op de streamings diensten. De 5 extra tracks zijn van na de originele uitgave van dit album. Meer info op wiki.
Ik was al weer snel om, wat een gitarist die Synester Gates.

avatar van vielip
Zit nu het nummer Tension te luisteren. Wat een gaaf nummer is dat zeg! B kant my ass. Dit had prima op een regulier album kunnen staan van de heren in mijn ogen. De covers zijn op zich prima gedaan alleen heb ik altijd moeite met covers die een exacte kopie zijn van het origineel. Persoonlijk dingetje denk ik
Oja, het concert is zeer vermakelijk en laat een band in topvorm zien en horen!