Hell Bent for Metal (1999)

geen stemmen

6. Soulless - Hell Bent for Leather
  7. Equinox - The Ripper
  8. Aurora Borealis - Metal Meltdown
  9. Steel Prophet - Dreamer Deceiver
  10. Crematorium - Breaking the Law
  11. Prototype - The Sentinel
  12. Division - Desert Plains
  13. Vital Remains - You've Got Another Thing Comin'
avatar van metalfist
Nooit geweten van dit tribute aan Priest. Niet echt bekende groepen precies maar wie weet is het wel goed.

Jij hebt dit toevallig nog niet gehoord Age?

avatar van AGE-411
metalfist schreef:

Jij hebt dit toevallig nog niet gehoord Age?

Nee.

Enige band die ik ken is Agent Steel. Heb van die band 2 CD's besteld (deze en deze)
Toen ik die band 'uitdiepte' kwam ik deze tribute tegen, en voegde hem maar toe.

En van de laatste band heb ik wel al eens gehoord.

Er moet trouwens nog een "hell bent for metal2" zijn dacht ik.

Een bekender tributealbum is deze: met oa Mercyful Fate, Helloween, Iced Earth, Overkill, kreator, Testament, ...

Stijn_Slayer
Angel Corpse dat Judas Priest covert? Dat lijkt me nou niet echt passen op z'n zachts gezegd.