Evil Superstars - Love Is Okay (1996)

Belgiƫ
Label: A&M

1. No More Bad People (3:03)
  2. Power of Haha (2:45)
  3. Go Home for Lunch (4:05)
  4. Parasol (2:22)
  5. Your Dump Or Mine (3:46)
  6. Rocking All Over (2:41)
  7. Pantomiming with Her Parents (3:31)
  8. Oh Funlump (2:07)
  9. We Need Your Head (3:11)
  10. 1,000,000 Demons Can't Be Wrong (3:00)
  11. Miss Your Disease (1:50)
  12. Satan Is in My Ass (3:33)
  13. Death by Summer (2:47)
avatar van freakey
luister een naar B.A.B.Y. van Boogie Children R-us (hun 2e), wat toegankelijker liedje (ook uitzondering van die plaat) maar o zo'n verslavend nummer! Plaat vind ik over het algemeen ook net nog wat beter....

Meneer Bungel
Bedankt voor de tip, wordt vervolgd!

avatar van arcade monkeys
Verdomme, wat is dit goed. Heb hier de laatste dagen met fascinatie naar geluisterd.

avatar van Ernie
Heerlijk plaatje idd lang geleden dat ie heeft opgelegen ook hier...direct eens doen. Go Home for lunch blijft wel een dikke favoriet die regelmatig nog eens paseert ten huize Ernie. En ik moet nog dringend achter hun 2de aan ook.

massive attack
nu verkrijgbaar via vinyljunk de lp's van evil superstars

avatar van Supersid
Al een héél lang top hier ten huize, maar de gouden tip is volgens mij toch veelvuldige consumptie! Voor de eeuwigheid ?

avatar van ZAP!
Dit klinkt als Shellac die een popplaat probeerde te maken en daar maar half in slaagde, terwijl 'Miss Your Disease' van Will Oldham had kunnen zijn en voor 'Satan...' hebben ze goed geluisterd naar Mr.Bungle. De plaat sluit relaxed af op FNM wijze ('Angel Dust'). Dat neemt allemaal niet weg dat ES een eigen smoel heeft. Een halfje kan er zeker wel bij.