Joe - Joe Thomas, New Man (2008)

R&B

14. Magic
  15. Sex Girl
  16. Wanna Be Your Lover
avatar van yassinova
verheug me ontzettend op dit album

Joe is één van mijn favoriete RnB-zangers

avatar van Reijersen
HIj nu weg bij JIVE, en laat zich nu ook Joe Thomas noemen.

avatar van realmadrid23
man in your live, en E.R. zijn goed, de rest vindt ik wat minder.

avatar van nega
ben benieuwd:) zijn vorige was wel ok

avatar van jelmer19
Op dit album staan 11 volle nummers en 5 snippets van nummers die op het volgende album komen te staan. Het nieuwe album wordt ergens verwacht in februari 2009.
Dit album is qua producties soms zwak en nergens boeiend. Het meerendeel van de beats zijn de vorige jaren al gebruikt op een iets andere manier. Erg jammer want Joe heeft zeker talent. Van zijn stem kan ik dan ook erg genieten. Heerlijk om naar te luisteren. Ook al zijn de producties matig toch vind ik het nergens echt slecht worden. De zangkwaliteiten van Joe staan als een paal boven water en zullen ervoor zorgen dat ik dit cdtje nog wel vaker op zal zetten dit jaar..

avatar van TheFunkyM
Wat mij opvalt zijn de synth beats, die ik te comm en te druk vind. Niet lekker bij de gevoelige stem van Joe. Gelukkig staan er ook typische ''Joe Songs'' op. Die goed zijn voor je ipodje in de trein op een ''ik was liever in mijn bed gebleven ochtend'' En Deze komen vaak voor.

Ik vind het zelf een zeer goed album

New man
Start over again
Man in Your life

zijn voor mij de toppertjes

E.R. klinkt lekker verder vind ik Chameleon ook een goed nummer dat is gewoon de stijl die bij Joe past.

Volg Joe al lange tijd vond zijn vorige album zijn beste tot nu toe alleen jammer dat die het nooit echt gemaakt heeft, het schijnt dat R.Kelly hier een aandeel in gespeeld heeft maar goed dat is een verhaal opzich.

Ben benieuwd naar het 'echte werk' dat in 2009 uitkomt en dan vooral naar 'If i was your man Pt.2'. Pt.1 vond/vind ik echt een lekker nummer dus verwacht er veel van.

De cover van dit album ziet er wel heel erg onprofessioneel uit, neem aan dat hij een of andere vriend heeft laten doen die toevallig photoshop op zijn computer had staan maar goed heeft verder niks met de muziek te maken

Wachten tot februari dus en tot die tijd vermaak ik me prima met dit album.

Lekker album, alleen jammer dat de snips eigenlijk het best zijn, met name: Special Friend en Magic.

Trouwens zijn er nog bonustracks die ook de moeite waard zijn, dus vor de liefhebbers:
Triple Black Room, Approach, Can't Turn Back The Years, Can't You See, I Will Again, If I was Your Man pt.II