Plain White T's - Big Bad World (2008)

Label: Hollywood

1. Big Bad World (3:08)
  2. Natural Disaster (3:41)
  3. Serious Mistake (3:32)
  4. Rainy Day (3:12)
  5. 1, 2, 3, 4 (3:18)
  6. That Girl (3:08)
  7. Sunlight (3:50)
  8. I Really Want You (2:58)
  9. Meet Me in California (3:35)
  10. Someday (3:40)
  11. Love at 10th Sight * (2:59)
  12. I Get Screwed * (3:02)
avatar van Luky12
Goed album!
Beter dan de vorige dat zeker.
Het openingsnummer springt er gelijk uit.
Lekker ook om te luisteren:D

Best album voor Plain White T's

1234 Wat een geweldig nummer!!!!!

Erg goed album, voor mij toch 1,2,3,4 de topper (niet erg orgineel)

avatar van LucM
Heel wat minder goed dan hun vorige "Every Second Counts". Er staan weliswaar een aantal goede nummers bij ("Big Bad World" en "Serious Mistake" bv.) maar het is te voorspelbaar geworden, vooral wat de teksten betreft die bij momenten nauwelijks het niveau van de gemiddelde boysband overstijgen en de stevige rock maakt hier meer plaats voor gestroomlijnde pop.
Met "1, 2, 3, 4" proberen ze een tweede "Hey There Delilah" te brengen maar dit nummer kan daar - zowel melodisch als tekstueel - in de verste verte niet aan tippen en "That Girl" is gewoon beschamend. Het is voor mij duidelijk dat Plain White T's een ééndagsvlieg is dat altijd verbonden zal worden met "Hey There Delilah".

avatar van Phoebe318
Van 1, 2, 3, 4 wordt ik toch wel heel erg vrolijk! Ga de rest ook meer eens luisteren!

avatar van pim556
Wat ongelofelijk weinig belangstelling voor dit album op MuMe zeg! Ik had na hun monsterhit toch wel een doorbraak verwacht op deze site

Wat me opvalt is dat dit album veel anders is dan het vorige. Het is minder rock en meer pop geworden, maar als je dan weer kijkt naar een nummer als Rainy Day kan je het toch ook niet echt commercieel noemen.

Ik houd het erop dat Plain White T's hier, op de leadsingle na, een aantal vermakelijke popliedjes heeft geschreven. De uitschieter hierbij is Someday, wat een prachtige tekst.