Japan - The Masters (1997)

Label: Eagle

1. Quiet Life (4:51)
  2. European Son (3:39)
  3. I Second That Emotion (3:45)
  4. Life in Tokyo (3:30)
  5. All Tomorrows Parties (4:14)
  6. Deviation [Live] (3:17)
  7. Adolescent Sex (3:43)
  8. Halloween (4:22)
  9. Love Is Infectious (4:10)
  10. Communist China (2:43)
  11. Lovers on Main Street (4:08)
  12. In Vogue (6:29)
  13. Suburban Berlin (4:58)
  14. Alien (4:58)
  15. Obscure Alternatives (6:49)
avatar van foxhusky
Dit eigenlijk het enige album dat ik van Japan heb. Ja, ik heb ook nog de verzamelaar 'In Vogue', maar mijn versie is volledig in mono, dat is niet om aan te horen. Deze verzameler 'The Masters' is wel in stereo, zoals het hoort.

Dit album smaakt naar meer en ik ben zeker van plan ook een aantal van de reguliere albums van Japan te kopen.

avatar van TEQUILA SUNRISE
Wat wisselvallige verzamelaar van Japan.
Het eerste gedeelte t/m Adolescent Sex bevalt prima, daarna vind ik het gebodene een stuk minder met als dieptepunten Love Is Infectious & Communist China.
Opener Quiet Life is sterk en doet mij denken aan Planet Earth van Duran Duran ( beide uitgebracht in 1981, wie was er eerder? )

avatar van luigifort
Quiet Life is uit 1979...

avatar van Chameleon Day
Laat er geen twijfel over bestaan: Duran Duran is geïnspireerd door Japan - qua muziek en looks. Niet andersom!!