Boys Noize Records Vol. 1 (2008)

Duitsland

27. Les Petit Pilous - Jolie Fille
  28. Strip Steve - You & I
  29. Housemeister - Sonne, Mond & Sterne
  30. Siriusmo - Last Dear
Leuke verzameling van een sterk opkomend label. Deze CD is dan ook bedoeld als kennismaking met het label. Voor mij geldt dit niet maar toch leerde ik nog wat nieuwe knallers kennen. Zo waren 'The Geeks Were Right' en Volta82 (redeljk) nieuw voor mij en wat een heerlijke nummers zijn dat

Al met al een mooie verzamelaar waarvan ik de meeste al kende maar hier en daar toch nog kleine verassinkjes voor mij.

avatar van Ollie
Jammer dat de Working Together remix van Boys Noize hier niet op staat, asjemenou wat is die geweldig zeg! Kippenvel van.

Waarschijnlijk niet op BNR uitgebracht, het is en blijft natuurlijk een BNR verzamelaar Maar idd wel een hele fijne remix, behoort zeker tot zijn betere

JustaRascal
Heel erg cool. Iemand enig idee waar ik deze op Vinyl zou kunnen krijgen? Of dat ti uberhaupt bestaat?

JustaRascal schreef:

de officiële verkoopsite van BN records, zoals ze het zelf zeggen