The Saturdays - Chasing Lights (2008)

Label: Polydor

10. Vulnerable
  11. Why Me, Why Now
  12. Up [Wideboys Remix Edit]
avatar van *San*
De nieuwe rage in Engeland.
Beetje Girls Aloud , dus Engeland heeft er weer een nieuw meidengroepje bij.

avatar van Brucas
Ik vind deze meidengroep tot nu toe veel beter dan Girls Aloud, en je kan nog niet stemmen want het album is zelfs nog niet gelekt!

avatar van StefanK
Na de VS brengt de UK toch altijd de beste girlbands voort. Neem de Spice Girls en All Saints in de 90's, sinds laatste paar jaren staan vooral Girls Aloud en Sugababes aan de top. Maar intussen hebben Frankie, Mollie, Una, Vanessa en Rochelle oftewel The Saturdays hun opwachting gemaakt. Eerste single "If This Is Love" schoot meteen door naar #8 in Engeland, gevolgd door "Up" met een positie op #5. Qua geluid is de band echt niet vernieuwend maar lekker is het zeker! "Keep Her", "Issues" en "Work" staan gerant voor toekomstige Pop-krakers in de charts. Meiden die (nog) niet hun eigen liedjes schrijven maar alles over laten aan producers met geldtekens in hun oog. Een internationale faam is ze van harte gegunt! Trouwens... de titel van de cd is "Chasing Lights" en niet dezelfde als de bandnaam.

Vind dit opzich wel een goed nummer. Niet zoveel slechte nummers, maar ze zijn niet zo bijster bijzonder over het algemeen. If This Is Love, Work en vooral Up (de remix en normale versie) zijn echt geweldig!

avatar van Nickstbo
Een van de beste popalbums van 2008, me dunkt.

avatar van NewYorkCityLight
In London draaiden ze Work nogal veel. Vond het wel een leuk nummer..

avatar van Emile93
Lekker album!!! Vooral de eerste 3 nummers en Lies zijn erg lekker!

avatar van xMilennx
Het begint veelbelovend, maar in de helft vind ik de boel toch wat ineenzakken. De liedjes zijn op zich allemaal wel leuk, maar wat teveel hetzelfde om een heel album boeiend te blijven. Moesten hun stijl of zangkunsten er nu bijzonder uitspringen, zou dat geen probleem zijn, maar ik vind het allemaal net iets te gewoontjes, '13 in een dozijn' zoals men zegt.

avatar van Style.Girl
Vrij slecht album. Doet me eigenlijk vrij weinig. Er zitten wat goede nummers tussen (If this is Love, Work en Chasing Lights). Dat zijn al geen hoogstaande nummers, maar doen het voor mij prima. De rest gaat wel.