Pêche Noire - Pêche Noire (2008)

Hip-Hop / Electronic
Label: Appletree

1. Sotu the Traveller - Rêverie Grillonaise (1:20)
  2. Pêche Noire - Cacahuète (3:24)
  3. Pêche Noire - Petit Early (1:31)
  4. Beau Love - Incroyable (1:34)
  5. Beau Love - Boogeur (1:07)
  6. Pêche Noire - Splendeur (1:06)
  7. Sotu the Traveller - Voyage en Bmin (1:46)
  8. Louis Bordeaux - Nomono (1:41)
  9. Beau Love - Sacre Coeur (1:11)
  10. Beau Love - Meilleur (1:13)
  11. Louis Bordeaux en Sotu the Traveller - Rêverie de Pastis (2:36)
  12. Pêche Noire - Mercredi (13:54)
avatar van Wadjoe
De mannen Beau Love, Louis Bordeaux en Sotu the Traveller van Appletree Records hebben de krachten gebundeld en komen met Pêche Noire aanzetten. Met als resultaat heerlijke frisse en creatieve beats. De drie stijlen zijn erg herkenbaar wat zorgt voor lekkere Soulvolle, Hip Hop en Spacey geluiden. Jammer dat de tracks erg kort van duur zijn, maar het toffe artwork maakt een hier een gedeelte van goed.

Tracks 4,5,9, 10 by Beau Love.
Tracks 1, 7 by Sotu the Traveller.
Track 8 by Louis Bordeaux.
Track 2, 3, 6, 12 by Peche Noire (Beau Love, Louis Bordeaux & Sotu the Traveller)
Track 11 by Louis Bordeaux & Sotu the Traveller.

Album is overigens hier op PêcheNoire.fr gratis te downloaden.

bowi01
dope as hell

dion_odinot
wel aardig, maar nergens echt speciaal.
wel zien (lees:horen) we goede productie technieken.

dion_odinot
Is er iemand die mij die album zou kunnen opsturen via WeTransfer ofzo? Ik heb het niet meer en PecheNoire.fr is uit de lucht