Paul Weller - Weller at the BBC: Highlights (2008)

Label: Universal

1. Fly on the Wall (3:33)
  2. Wild Wood (3:35)
  3. Hung Up (3:00)
  4. Clues (3:56)
  5. Out of the Sinking [Acoustic] (3:29)
  6. Broken Stones [Band Version] (3:21)
  7. You Do Something to Me (3:25)
  8. Brushed (3:46)
  9. Peacock Suit (3:06)
  10. The Poacher (3:16)
  11. Driving Nowhere (2:51)
  12. Friday Street [Acoustic] (2:31)
  13. Thinking of You (3:11)
  14. Corrina, Corrina (2:27)
  15. Early Morning Rain (4:00)
  16. To the Start of Forever (4:25)
  17. Come on / Let's Go (3:02)
  18. Amongst Butterflies (2:52)
  19. That's Entertainment (3:10)
  20. All I Wanna Do (Is Be with You) (4:09)
  21. Push It Along (2:50)
  22. Pretty Flamingo (2:42)
  23. My Ever Changing Moods (5:49)
  24. Kosmos (6:37)
  25. Just Like Yesterday (5:40)
  26. What's Goin' On (4:00)
  27. Everything Has a Price to Pay (3:29)
  28. Headstart for Happiness (3:17)
  29. Into Tomorrow (3:18)
  30. Can You Heal Us (Holy Man) (4:09)
  31. Shadow of the Sun (8:39)
  32. I Walk on Guilded Splinters (4:06)
  33. Sunflower (4:02)
  34. Tales from the Riverbank (3:29)
  35. Peacock Suit (3:01)
  36. Science (4:03)
  37. I Didn't Mean to Hurt You (4:11)
  38. Brand New Start (4:13)
  39. The Changing Man (3:45)
avatar van thelion
Hoogte punten van de Box Weller At the BBC.....
Deze 2 disc is zeer de moeite waard...... Weller in top vorm en zo goed als alle nummers acoustisch......
Zag deze 2 weken geleden bij mijn platenboer staan en heb hem blind meegenomen en kwam er dus van de week pas achter dat er ook nog een 4 cd box van is, iets te voorbarig geweest dus met aanschaffen......

Father McKenzie
Ik ga nog wat wachten, hij ligt overal, heb hem al een paar keer vastgenomen en rondgedraaid, maar de prijs is veels te hoog, ik wacht, ik heb trouwens toch een karrevrachtje Wellerplaten om me zoet mee te houden, eerst moet die verdomde prijs naar beneden!

Father McKenzie
Ik heb de 2-cd versie. Man wat is dit een héérlijk plaatje van een topartiest zeg.
Ik ben een lifetime Wellerfan en als die man zo goed bezig blijft, dan blijft deze leeftijdsgenoot van me in mijn bovenste schuif.
Wondermooi en eigenlijk nu al een klassieker!
Early Morning Rain! héérlijk!
Euh, bij Mediamarkt viel de prijs alweer héél goed mee, vandaar dat ik hem nu toch al heb!

Father McKenzie
Thinking Of You.... Ik WIST, potdorie, ik kèn dat nummer, maar kon het niet meteen thuisbrengen.
Paul Weller covert hier dus wel een song van Sister Sledge, ik vind dat toch redelijk straf! Het is ook nog een hele lekkere versie geworden, acoustisch en swingend!

avatar van BenZet
Deze moet ik ook snel eens aanschaffen, weller is en blijft top!

avatar van BenZet
Fanastisch!