Merry Pierce - Beach, Blanket, Bingo... (2000)

Label: Jonagold

9. SfC
  10. Brilliant Blue
  11. Things Were Looking Good That Night
avatar van Ludo
De beste plaat die ooit door een Nederlander is gemaakt. Meng al uw favoriete Amerikaanse indierockgroepen en verdubbel de kwaliteit en u heeft dit werkje.

avatar van Yak
Yak
Inderdaad een bijzonder fijne plaat, mag best wat meer aandacht krijgen.

avatar van Ludo
wie weet komt de aandacht als er begin 2006 een nieuw album verschijnt op een bekend Nederlands label. ('t begint met een E.. )

avatar van Martin Visser
Gisteren weer eens een keer gedraaid. Wat een feest! Vooral het laatste nummer is geweldig goed. Dat duurt lekker lang en heeft een geweldig uittro.

Heerlijk plaatje dit. Heb hem vandaag weer eens opstaan. Live ook erg goed herinner ik me van lang lang lang geleden.

avatar van spoiler
Deze plaat vandaag na lange tijd weer eens gedraaid.
Wat blijft het toch een mooi werk zeg. Was destijds al helemaal weg van het CDtje.

avatar van galleryplay
Ludo schreef:

Verdubbelen is wellicht wat overdreven maar ik snap je punt. Dit kan zich gewoon meten met het betere werk van Pavement, Grandaddy, Deus, ect. Des te opmerkelijker hoe dit project zo kleinschalig is gebleven. Ik zag ze (of eigenlijk hem: Jarno) ooit live voor 20 man spelen in de Schuit in Katwijk. Die setting vormde een groot contrast met de geleverde kwaliteit vanaf de bühne.