Paul de Leeuw - Het Wordt Winter! (2008)

Label: Universal

1. Het Wordt Winter / Midden in de Winternacht (4:00)
  2. Geen Moment Gedacht (4:07)
  3. Ga (3:37)
  4. Thuis (3:41)
  5. Vlucht (3:04)
  6. Heer, Verberg Niet Uw Gelaat (3:11)
  7. Jij Alleen (3:56)

met Simone Kleinsma

8. Vreemde in een Vreemd Land (4:31)
  9. De Mist (3:24)
  10. Nu Durf Ik Mezelf Te Zijn (4:08)

met Mathijs Pater

11. Jij Maakt het Verschil (4:06)
  12. Om Wat Ik Ben (3:51)
  13. Bij Jou (3:39)
  14. Kerstmis (3:21)
SPAROOD
Even afwachten dit..

avatar van CWTAB
Met het leger des heils, allemaal favoriete nummers van de majoor geloof ik... niet slecht, vergt wel effe tijd

avatar van hankster
Leuk voor de kersttijd. Niet heel bijzonder, maar gewoon een fijne CD om af en toe te luisteren als je ziek wordt van al die standaard kersthits op de radio

3,5*, hoewel over een tijdje wel 3* gok ik...

avatar van snarf349
krijg ik de rillingen van.

avatar van Foetsj_NL
Mooi album, alhoewel bijna elk nummer wel op elkaar lijkt. Paul de Leeuw blijft een enorm fijne stem hebben. Sommige nummers doen me helemaal niks. De Mist en Nu Durf ik Mezelf te Zijn vind ik echter wel enorm mooi nummers.

avatar van rudiger
Erg goed bezig meneer Leeuw .
Gezien het onderstaande hoop ik dat dit jouw laatste album is .
Zelden zo`n misbaksel gezien op tv.

De Leeuw schoffeert Hanny Veerkamp - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]

Ik hoop dat de VARA hier sancties tegenover zet .