Spaceboy Boogie X - Sanova Fran (2008)

Label: Avex

15. Romeo N' Juliet
  16. D.S. Susan
  17. Oh Oh
avatar van Rhythm & Poetry
Welkom in de wereld van de relaxte muziek, dit is een van de beste in zijn soort. Hiphop met jazz-invloeden pakken voor mij vaak heel goed uit, Sanova Fran is daar geen uitzondering in. Prachtige instrumentale begeleiding die de warmte en emotie meegeeft die het album nodig heeft. Daarnaast zijn de raps erg sterk. Lyricaal leuk gedaan maar met name het gemak waarmee het gebracht wordt is echt geweldig. Daarnaast zijn de gastbijdrages van een hoog niveau.

Maxmus
Oh ja de producer van het album '' The Pharcyde - Humboldt Beginnings '' heeft nu een eigen album.
En deze is echt heerlijk met pharycde featurings erop ( nice! ).
Vind hem zelf toch wel bij de beste producers op het moment passen.
Jammer dat vele mensen dit niet kennen want dit is zeker wel het beste album van 2008.

Ach vet ben echt hier erg benieuwd na

avatar van thomzi50
Inderdaad een leuk, relaxt album - maar ik ben niet helemaal overtuigd. Soms lijken de ideeën eventjes wat op te zijn, wanneer er weer een overbekend muziekje tevoorschijn komt. Verder wel rijke, warme beats, zoals al aangegeven. De raps worden inderdaad gemakkelijk gebracht, maar dat is niet alleen maar voordelig: soms zorgt het ervoor dat ik mijn aandacht er niet bijhou. De teksten vind ik vrij gezichtsloos, maar ook nergens storend. Al met al een leuke luisterervaring, die me helaas niet elke minuut kan boeien. 3,5*

Denk dat ik dit heel erg tof ga vinden, de productie hebben allemaal echt iets heel erg warm. Productie die mijn in deze tijd nog meer doen verlangen na de zomer. Sterker nog ik zie mezelf als lekker chillen in me tuin.

De teksten zijn gewoon van goed niveau, Spaceboy Boogie X heb een aangename stem om na te luisteren. Verwacht geen hoogstaande flows op hoogstaande onderwerpen.
Maar goed de productie maken heel erg veel goed, hopen dat ik dit ergens in Nederland kan kopen

Denk dat hier best een goed cijfer uit kan rollen. Echt een aanrader