Donato Wharton - Trabanten (2004)

Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Avant-Garde / Electronic
Label: City Centre Offices

1. Built to Fail (4:40)
  2. Silvester (6:24)
  3. Is That Why Yr Still on Earth (3:25)
  4. Flor (4:54)
  5. Senke (7:51)
  6. Débris D'avril (4:09)
  7. Sieben Mal Weisser Als Weiss (7:42)
  8. Terminus (6:14)
  9. Flutlichter (5:23)
avatar van tovenaar
CCO is zo langzamerhand 1 van m'n favoriete labels geworden, Donato Wharton met Trabanten heeft daar een hele grote steen aan bijgedragen. Wat een ongelooflijk goed album is dit. OH, C-Suite, Goodfella en consorten, luister dit zo SNEL mogelijk.

WAUW

avatar van Onderhond
Staat genoteerd, al ben ik niet zo onder de indruk van CCO tot dusver. Kleine en Arovane zijn aardig, maar blinken nooit uit, enkel Yasume was een klein diamantje.

avatar van tovenaar
Check Built to Fail, de openingstrack... wow 100 sterren.

avatar van cichlisuite
ik deel je enthousiasme niet helemaal, het is alweer een tijd geleden dat ik dit album gehoord heb, weet wel nog dat ik het middenstuk erg aangenaam vond. mooie uitnodiging om dit album nog eens te inspecteren.

avatar van Onderhond
Wat ik bij meerdere CCO releases heb. Aardig, maar soms te braaf, en zelfs wat saai. Ook zo'n Built To Fail vind ik maar een doodgewone achtergrond track eigenlijk.

Verder niet slecht, maar meer dan 3.5* krijgt het niet.

avatar van cichlisuite
saai vind ik het allerminst eigenlijk, maar niet een album dat lang blijft hangen, zitten aardige stukken tussen, typische cco release

avatar van Goodfella
tovenaar schreef:
Check Built to Fail, de openingstrack... wow 100 sterren.

Is That Why Yr Still on Earth!

Ja, die inderdaad ook .