Luv' - You're the Greatest LUVer (1998)

Label: Philips

1. You're the Greatest Lover (2:50)
  2. Casanova (3:50)
  3. U.O. Me (2:55)
  4. My Number One (3:15)
  5. Shoes Off (Boots On) (3:07)
  6. Don Juanita de Carnaval (3:12)
  7. Trojan Horse (3:22)
  8. Louis Je t'Adore (3:40)
  9. Don't Let Me Down (2:36)
  10. Eeny Meeny Miny Moe (2:54)
  11. D.J. (3:20)
  12. Yes I Do (2:59)
  13. Anne-Maria (4:40)
  14. One More Little Kissy (3:47)
  15. Tingalingaling (2:30)
  16. Marcellino (3:14)
  17. I Like Sugar Candy Kisses (3:34)
  18. If You Love Me (2:34)
  19. I.M.U.R. (3:35)
  20. Luv Hitpack [Medley] (4:30)
avatar van Hans Brouwer
Luv is na lange tijd weer bij elkaar. De vrede schijnt getekend te zijn tussen de drie dames. Toen Luv haar grootste successen vierde was ik een jaar of zeventien, achttien. Die Patty Brard, ik vond het zo'n leuk aantrekkelijk meisje!!
De muziek van Luv was leuk. Als Luv nu op de radio komt klinkt het nog steeds leuk en aanstekelijk. Alleen die mevrouw Brard, wat een ongeloofelijk misbaksel is dat geworden. Ik kan mij nu niet meer voorstellen dat ik daar dertig jaar geleden opgewonden gevoelens bij kreeg. Zo zie je maar, het kan verkeren.
Deze verzamelaar geef ik 3* omdat deze plaat mij doet denken aan mijn onbezorgde jeugd met Patty op een levensgrote poster aan de wand op mijn zolderkamertje

avatar van Brain Stew
You're the Greatest Lover Een Mooi Nummer

EVANSHEWSON
Dit zal wel vreselijk "foute" muziek zijn, maar kijk

The Trojan Horse, als ik dat op de radio hoor, maakt me dat nummer helemaal vrolijk. En zit ik als gek mee te zingen!

Dit is dan misschien de lekkerste "foute" muziek ooit ? hihi.

Pieter Paal
Tja, Hans van Hemert heeft heel veel foute dingen bedacht en geproduceerd.
Het is haast niet te geloven dat hij ook het prachtige album 'Revolution' van Q65 geproduceerd heeft.

EVANSHEWSON
Waren die ontzettend slechte STARS ON 45 ook niet van zijn hand ?

avatar van LeRoi
Prima feestmuziek, niet meer ook nie minder.

Empyrium
... maar als Eeny Meeny Miny Moe wordt ingezet dan is voor mij wel weer de hoogste tijd om een ander feestje te bezoeken.....

avatar van LeRoi
....ligt idd er ook wel aan hoe laat men gaat 'iene miene mutten' en hoe het op dat moment met de biervoorraad staat......

Pieter Paal
EVANSHEWSON schreef:
Waren die ontzettend slechte STARS ON 45 ook niet van zijn hand ?

Dat was ex-Golden Earrings-drummer Jaap van Eggermont. Stars on 45 liep in Amerika toen ook goed.