The Visions of Shiva - Perfect Day (1992)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: MFS

1. Perfect Day (7:03)
  2. Perfect Night (5:28)
  3. Perfect Morning (3:59)
avatar van RogerV
Echt een machtig mooi trancenummer en het verbaasde me dat het al zo oud is. Het begint met een mooie obouw die een gevoel heeft van de opkomende zon op een prachtige dag. Er staat iets moois aan te komen. In de tweede helft van het nummer komt het tempo erin. Hier werden blauwdrukken gelegd voor alles waar het trancegenre goed in is.

Een goede samenwerking tussen Paul van Dyk en Cosmic Baby. Twee groten.

Klassieker. Samenwerking tussen twee grote namen uit de trance wereld. Perfect Day vind ik het best. Dit project was spijtig genoeg een kort leven beschoren. Enige opvolger was "How much can you take?"

avatar van trebremmit
Eens, prachtig nummer dat Perfect Day. De opvolger How much can you take is trouwens ook een aanrader, zeker net zo goed.
Jammer dat ze samen niet wat meer nummers hebben gemaakt in die jaren.