Jimi Hendrix - Midnight Lightning (1975)

Label: Reprise

1. Trashman (3:16)
  2. Midnight Lightning (3:49)
  3. Hear My Train a Coming (5:45)
  4. Gypsy Boy (3:46)
  5. Blue Suede Shoes (3:30)
  6. Machine Gun (7:37)
  7. Once I Had a Woman (5:21)
  8. Beginnings (3:04)
avatar van freakey
Een van de "foute" Alan Douglas cd's. En nee, briljant is het allemaal niet. Maar ik draai dit nog wel degelijk regelmatig.

avatar van BlauweVla
Is de hoes een schilderij van Monika Dannemann?

avatar van lennon
Afgezien van de afschuwelijk lelijke hoes is dit ook nog wel goed te verteren.

Alleen al de studio versie van Machine Gun is een fijne!

avatar van Pitchman
Er schijnt ook een langere versie te zijn van 'Trashman'. Toch stiekem mijn favoriet van deze plaat. Ik vraag me af waar die versie op te vinden is? Na wat speurwerk staat er een versie van ruim 7 minuten als bonus op de cd ' Valleys of Neptune'. Maar ik denk dat dat alleen op de usa persing staat.

avatar van Pitchman
Op de 7" record store day single uitgave 2018 van Mannish Boy staat de ruim 7 minuten versie van Trashman ook op. Heb ik mijn eigen antwoord gegeven. Lol.