Natural Snow Buildings - Daughter of Darkness (2009)

Frankrijk
Avant-Garde
Label: Blackest Rainbow

1. Daughter of Darkness (13:26)
  2. Left for Dead (1:56)
  3. Satanic Demona (Part I) (27:57)
  4. Satanic Demona (Part II) (25:37)
  5. Curare (6:02)
  6. Carnal Flowers (5:47)
  7. Her Face Is Not Her Real Face (43:30)
  8. Body Double (12:19)
  9. Slaves for the After Life (26:13)
  10. The Source (4:23)
  11. Santa Sangre Parts I & II (29:09)
  12. A Thousand Demons Invocation (28:41)
  13. Will You Die for Me? (29:04)
  14. Black Pastures (28:45)
  15. Devil's Fork (43:35)
  16. The Invisibles (40:54)
tuktak
kijk dat zijn nog eens boxen, in een oplage van 150stuks, 5 tapes, samen goed voor dik 6 uur natural snow buildings geweld. samen met sung to the north mijn eerste kennismaking en ik ben nu al liefhebber van deze avantgarde-folk-drones. werkt erg verslavend deze release.

Sietse
ik vond dit dus net weer iets te veel van het goede.
Maar ik ben dan ook niet zo van het kopen van cassettes.

sxesven
Schandalig snel uitverkocht en bracht een week na de release al schandalige bedragen op op eBay (nu ook twee exemplaren op Discogs voor 100 en 115 pond). Erg jammer, erg typisch Natural Snow Buildings. Er is genoeg animo, dus waarom niet wat grotere oplages?

Sietse
ligt in dit geval aan het label volgens mij, maar er komt later dit jaar een LP van ze uit. Ook bij Blackest Rainbow Recordings.

tuktak
nu heb ik toch geen cassettedeck, dus maakt mij opzich niet echt uit. los daarvan vind ik het wel apart dat ik hier gewoon uren naar kan luisteren zonder het zat te raken. ik moet de truc daarachter nog ontdekken.

Sietse
Ze hebben natuurlijk wel mooie dingen gedaan, dat moet ik wel toegeven.

Ik moet zeggen dat ik nog wel heb zitten twijfelen over deze release hoor. En hij komt nog in een paar webshops, dus wie weet bestel ik hem dan als nog, maar toch...het is idioot veel en cassettes blijven me toch een beetje suf.

Sietse schreef:

Blackest Rainbow heeft meestal kleine oplages inderdaad, maar dan nog. Niet de eerste keer dat een Buildings release (of liever: tape) een paar uur na release al uitverkocht is; een beetje artiest of label speelt daar op in, niet eens uit commerciële overwegingen maar puur om het feit dat mensen een plaat/CD/tape graag willen. Ik hou het toch redelijk bij maar heb voorlopig al naast deze en de twee tapes op Digitalis gegrepen.

Sietse
haha, volgens mij wil je echt niet weten hoe de heer en dame achter NSB hier zelf over denken.

Ze hebben zelfs hun myspace pagina maar weer opgezegd omdat het te veel aandacht leverde ofzo.
Echt te vage lui die twee.

sxesven
Ja, ik weet hoe ze zelf over denken, daarom vind ik het juist des te meer bullshit. Ik zou zeggen, boycotten, maar ik mag het graag horen. Maar die zelf-opgelegde obscuriteit, pff.

Sietse
Ja ik ben daar ook niet kapot van, maar goed...het is niet anders.

jeko
Om alles origineel te hebben is onbegonnen werk, dus ik probeer hem wel te p'kazen!

jeko
Wat ik tot nu toe gehoord heb is weer erg mooi, maarja £ 100.00
never, nooit, niet....ik wacht wel op een re-release als tie ooit komt.

avatar van dix
dix
jeko schreef:
ik wacht wel op een re-release als tie ooit komt.

Nu.

Op 5 CD's of LP's