Busta Rhymes - Back on My B.S. (2009)

Alternatieve titel: B.O.M.B.

met Big Tigger

16. How You Really Want It *

met Jesse West

1,0
erg slecht album zeg.. had niet verwacht dat zo een goede artiest zo zwaar kon zinken.. alle nummers klinken nergens naar..

X-man
Ik vind dit, behalve een paar minder geslaagde features (p.a. T-Pain, Lil Wayne en Mike Epps), best de moeite waard. Nergens is het écht goed, maar al met al haalt Busta hier gewoon een redelijk niveau.

De reden dat veel mensen dit niet goed vinden is denk ik door de commerciële approach. R&B refreinen, populaire features en knallende producties. Maargoed, ik kan het wel waarderen en het is in mijn ogen ook zeker geen onvoldoende waard.

avatar van thgryda
0,5
Rene1979 schreef:

Laten we het hopen want Back With My Bullshit is echt een erg slecht album.... Zo erg dat ik hem verlaag naar een 1.5 staat wel geteld 1 goed nummer op...

Decision
met Jamie Foxx, Mary J. Blige, John Legend en Common

Klopt inderdaad dat nummer was wel nice, maar de rest, echt huilen met de pet op. Ik heb uit respect voor deze man mijn best gedaan om het album een drietal keer te luisteren... Maar echt grootste crap ooit, zeer teleurstellend...

avatar van Robbie Keane
Arab Money heb ik me dood om gelachen in zo'n gta spel

avatar van DarkoMarco
Wat trouwens treurig is dat het nummer 'Don't Touch Me (Throw Da Water On 'Em)' als promo werd gebruikt, en nooit op het album is gezet! zeer zonde, ik vond het een sterk nummer.
Alleen als single te koop?

avatar van TheLegacy
Don't Touch Me stamt nog uit de tijd dat Busta een 2e album zou uitbrengen onder Aftermath Entertainment. Helaas is het nooit zo ver gekomen..

avatar van DarkoMarco
Vreemd, verspilling van het geld zou je zeggen (vanwege de videoclip wat geld heeft gekost).

avatar van Bedorvenkebab
Arab Money