Salad - Singles Bar (1995)

Label: Island

1. Kent (3:34)
  2. The King of Love (3:17)
  3. Heaven Can Wait (2:37)
  4. Mistress (3:01)
  5. Diminished Clothes (4:19)
  6. Clear My Name (2:53)
  7. Come Back Tomorrow (3:16)
  8. On a Leash (4:06)
  9. What Do You Say About That? (3:29)
  10. Planet in the Ocean (2:26)
  11. Problematique (3:16)
avatar van timhardt
Iedereen heeft zo zijn fouten: nou, ik heb salad altijd al vreseslijk leuk gevonden. nog steeds eigenlijk. 4* met mijn excuses. favoriete zonde: planet in the ocean.

avatar van TerryA
dit album was ook best goed en Salad waren zeker een van de betere "female fronted indie bands" van die periode (samen met Elastica, Echobelly, Delicious Monster, etc)

Marijne Van Der Vlugt is intussen bezig met nieuwe project/band Cowboy Racer - volgens mij is zij zelfs de meest populaire nederlands zangeress buiten NL? - ik kan niet op een andere komen die zoveel music cred heeft gekregen?

avatar van TerryA
twee videos tegen gekomen op You Tube met live versie van Diminished Clothes (track 5) en de video voor On A Leash van de indie chart show ...

on a leash (video from indie chart show)

YouTube - salad - on a leash(video)

Diminished Clothes (live at Phoenix Festival)

YouTube - Salad - Diminished Clothes