Racey - Smash and Grab (1979)

Rock / Pop
Label: RAK

1. Love's a Riot (3:01)
  2. Such a Night (2:59)
  3. There's a Party Going On (3:11)
  4. Lay Your Cards on the Table (3:11)
  5. She's a Winner (2:50)
  6. Some Girls (3:27)
  7. Lay Your Love on Me (3:17)
  8. Kitty (3:39)
  9. Rah Stateway (3:49)
  10. Boy Oh Boy (2:53)
  11. We Are Racey (3:06)
  12. Baby It's You * (3:40)
  13. Rudi * (2:56)
  14. I Believed You * (3:07)
  15. Fighting Chance * (3:47)
  16. Sensational Buzz * (3:22)
  17. Rest of My Life * (3:30)
  18. Cry Baby Cry * (2:37)
  19. Runaround Sue * (3:02)
  20. Hold Me Close * (2:44)
  21. Shame * (2:37)
  22. Let Me Take You Home Tonight * (3:28)
  23. Little Darlin * (2:42)
  24. Rock It * (2:44)
  25. High Street Sunset * (2:55)
  26. Not Too Young to Get Married * (3:02)
  27. Love Games * (3:18)
avatar van blaauwtje
Op de valreep van de seventies naar de eighties was dit de zwanenzang van het duo Chinn/chapman, Mike Chapman was later alleen een nog succesvolle producer(Blondie,the knack, Pat Benatar), maar met Racey scoorden ze hun laatste gezamenlijke grote successen.

Als tiener en single koper waren de hits van ChinniChap een mooie vulling van mijn singlekast en op menige schoolfuif grote dansvloer vullers. Een leuke tijd , vol leuke herinneringen, maar artistiek stelde het allemaal niet veel voor, 1,5 ster voor de artistieke prestatie van deze langspeler van Racey, voor de leuke herinneringen een vol bonuspunt.Vorige week voor een eurootje op de kop getikt op een platenbeurs, leuk voor de zomerse tuinfeestjes.

kleine man
Moest er opeens aan denken, vandaag. Waarom weet ik niet, het voelt haast als een droom.
Racey, met Lay your love on me.
Eigenlijk best een lekker liedje, positiviteit straalt er vanaf. De rest van dit album ken ik niet.