(((S))) - Ghost (2009)

1 stem

Denemarken
Label: afmusic

1. In the Shadow of a Shadow (3:18)
  2. Mesmerized (3:39)
  3. Mamachild (4:16)
  4. Deathtrip (3:38)
  5. Naked (3:25)
  6. Fall with Me (3:36)
  7. Hungover (3:01)
  8. Help (4:26)
  9. Who Loves the Lover? (3:36)
  10. When the Well Runs Dry (4:38)
  11. Dying (4:05)
Luister dit album op Last.fm

avatar van reptile71
Bovenstaande tracklist is van de digitale release. De officiële cd-release is op 4 september. De tracklist van de cd wijkt af van die van de digitale release, welke al eerder dit jaar was.
CD-tracklist:
1.In the shadow of a shadow
2.Mesmerized
8.Ghost in the snow
9.Who loves the lover
10.When the well runs dry
11.Dying

Blijkbaar zong de zanger mee op een album van onze eige Ayreon.

avatar van reptile71
Waar haal je die info vandaan?

De zanger op gezocht, en dat is Johan Edlund.
Die zong verder ook in Tiamat.

Je moet toch wat om de oplossing van de prijsvraag te vinden.

Al zit ik misschien toch verkeerd.

avatar van reptile71
Ja de zanger is anoniem, tot nog toe.

avatar van Sater
Tiamat komt uit oorspronkelijk uit Zweden en de zanger, die nu in Griekenland woont, klinkt ook erg anders dan (((S))).

avatar van Helicon
Ik werd gegrepen door de prachtig mysterieuze donkere hoes van het album. En toen maar even geluisterd dmv de link die reptile71 had toegevoegd.

Gratis EP download (met de link kun je gratis 5 nummers downloaden)

Klinkt heel heel goed moet ik zeggen. (((S))) schijnt een éénmans project te zijn, waarvan niet echt bekend wie de zanger/muzikant is.

DevendraBan
Ontzettend cliché titels, stomme bandnaam en een zeer amateuristische/lelijke albumhoes. Tot zover mijn mening over deze band.

avatar van KampF
DevendraBan schreef:

Deed met direct denken aan de naam "{{{Sunset}}}", waar zijn die haakjes in vredesnaam voor nodig.

avatar van Gyzzz
Dit ziet er inderdaad wel erg cheap uit..

Coffee
Inderdaad! Die naam overigens wat een vervelende zuig naam