SRB - The Fifth Booster (2009)

1 stem

Dance
Label: T.I.T.

1. Dione - Fuckin' Sacrilege [SRB Remix] (4:27)
  2. Loud Noises (4:18)
  3. Rocket Power (3:37)
  4. Real Hardcore Shit (3:48)
  5. Say Yes Go (3:49)
  6. Psychopathic Booster (4:43)
avatar van Hellblazer
Hert eerste nummer is ook gelijk een goede sfeermaker. Goed tempo en fraaie kicks. De ruige voicecamples passen daar wel goed bij en het melodietje ook. Loud Noises begint ook leuk met een sample: 'Can you hear us pumpin' on your stereo'. En dat kunnen we inderdaad. Prima nummer. Rocket Power is denk ik mijn favoriet. Erg toffe kicks en een fantastisch stukje na anderhalve minuut. Jammer dat dat stukje niet nog een keer wordt herhaald want het ritme en tempo op dat stukje klinkt bijzonder goed. Real Hardcore Shit is ook een erg lekkere track. Keiharde kicks weer. De monotone melodie later past er goed bij en met de vaak herhalende vocals vormt het een goed geheel. Say Yes Go is een tegenbewering van het nummer 'Say No Go'. Ook dit nummer gaat weer lekker snel en hard. Het laatste nummer is een zeer geslaagde afsluiter met ook hier goede vocals en een prima melodie gepaard met een hele reeks kicks.

Dit is de plaat die me echt deed verdiepen in SRB, want dit vind ik de beste Terror die er is zo'n beetje. Klinkt erg goed.