Aerosmith - Classics Live! Complete (1998)

Label: Columbia

1. Train Kept a Rollin' (3:21)
  2. Kings and Queens (4:48)
  3. Sweet Emotion (5:15)
  4. Dream On (4:49)
  5. Mama Kin (3:45)
  6. Three Mile Smile / Reefer Head Woman (4:56)
  7. Lord of the Thighs (7:07)
  8. Major Barbra (4:05)
  9. Back in the Saddle (4:40)
  10. Walk This Way (4:23)
  11. Movin' Out (5:46)
  12. Draw the Line (4:49)
  13. Same Old Song and Dance (5:47)
  14. Last Child (3:44)
  15. Let the Music Do the Talking (5:46)
  16. Toys in the Attic (4:04)
avatar van Metalhead99
Classics Live I & II samen, ik snap niet waarom ze eerst dan Classics I en II los hebben uitgebracht, als ze nu toch de twee cd's samen hebben gevoegd...

avatar van Casino Boogie
Geweldig live-album. Heerlijk ongepolijst rocken met het sfeervolle Major Barbra als studio track tussendoor.

avatar van Von Helsing
De datum klopt niet, het moet 1998 zijn. Deel 2 komt oorspronkelijk uit 1987, tien jaar ná deel 1 dus.

Voor mij tevens de ultieme live plaat van Aerosmith. Ze mogen er wat mij betreft nu wel mee ophouden, het succes is tanende en qua presentatie ook niet meer wat het was.

avatar van ricardo
Ik had vanmiddag de keus tussen deze en/of Live Bootleg. Deze heb ik stukken van beluisterd, maar vond de zangstem minder goed en de volle opname wat minder rock en roll klinken dan Live Bootleg. Ik had ze ook beiden kunnen nemen natuurlijk, maar dan blijft er meestal wel 1 van in de kast staan. Deze toch maar laten liggen en Live Bootleg gekocht.

Of heeft dit album t.o.v Live Bootleg nog iets waardoor een aanschaf naast die nog de moeite waard is?

avatar van Ducoz
Als ze Live nou eens releasen met wat nummers van de nieuwste platen, wat dacht je daar van?

Dan koop je toch gewoon "A Little South of Sanity"?

avatar van freakey
ricardo schreef:

Beste keus gemaakt, deze heeft een unreleased studio track Major Barbra, maar die mag je missen... live bootleg is m.m.v. de band uitgebracht dus heeft alleen daarom al de voorkeur...