Don Henley - The Very Best Of (2009)

Label: Geffen

1. Dirty Laundry (5:36)
  2. The Boys of Summer (4:47)
  3. All She Wants to Do Is Dance (4:29)
  4. Not Enough Love in the World (3:54)
  5. Sunset Grill (6:29)
  6. The End of the Innocence (5:14)
  7. The Last Worthless Evening (6:04)
  8. New York Minute (6:32)
  9. I Will Not Go Quietly (5:41)
  10. The Heart of the Matter (5:21)
  11. Everybody Knows (6:08)
  12. For My Wedding (3:37)
  13. Everything Is Different Now (5:13)
  14. Taking You Home (5:31)
avatar van rudiger
Is deze best of nou nodig , volgens mij had hij z`n grootste hits met The Eagles en daar zijn al tig verzamelaars van .
Ik ga het niet kopen .

avatar van musicfriek
Zijn vorige soloverzamelaar is van 14 jaar terug. Dit is zijn 2e met als enige verschil dat er 3 nummers van zijn album Inside Job bij op staan (tracks 14, 15 en 16). Vind deze ook niet echt nodig (heb Actual Miles hier liggen en vind die 3 tracks niet echt een toevoeging), maar misschien een nieuwe generatie wel?

avatar van bikkel2
En daar hebben we weer een verzamelaar die amper iets toevoegd aan het eerder gebodende . In dit geval dus Actual Miles , een eerdere verzamelaar van Eagle Don Henley .
Enige aanvullingen zijn 3 tracks van Inside Job , het laatste solofeit van Henley .
Natuurlijk is hij solo ook best de moeite waard want New York Minute , Boys Of Summer en The Heart Of The Matter zijn inmiddels klassiekers geworden . En feitelijk staat hier ook niets slechts op .
En natuurlijk heeft hij die geweldige uit duizend herkenbare strot .
Maar dit alles was al veel eerder bekend .
Songs ok , maar verder armoe troef .

avatar van TEQUILA SUNRISE
Zoals ik reeds vermeldde bij het album actual miles is dit wat mij betreft een volslagen overbodige release.
Ik heb alles van deze kanjer in huis, dus het voegt voor mij niets toe.

avatar van f2sputnik
Ik ben geen fan van de eagles, maar Don Henley maakt eigenlijk wel goede muziek voor als je eens voor de zoveelste keer alleen maar waardeloze programma's op de buis hebt.
Ik kan hier graag van genieten, en daar ik eigenlijk niet de CD's van Don Henley heb, maar wel zijn muziek waardeer, heb ik deze verzamel CD aangeschaft.
Dus vandaar neem ik genoegen met een verzamelaar CD.

avatar van bikkel2
f2sputnik schreef:
Dus vandaar neem ik genoegen met een verzamelaar CD.

Dan is dit natuurlijk een uitstekend alternatief !

avatar van Marty McFly
rudiger schreef:
Ik ga het niet kopen .

Lekker positief weer, Rudiger!

Henley's solowerk, en dan met name het album "Building the Perfect Beast" mag er namelijk best wezen. Probeer het anders een keer...

Ik heb deze onlangs gekocht, heb er geen spijt van. Lekkere, relaxte muziek en Henley heeft een fijne zangstem.

avatar van Thuurke
Naast de 3 extra nummers van Inside Job heeft hij ook spectaculair nummers 1 en 2 omgedraaid t.o.v. de Actual MIles verzamelaar.

Dan wachten we maar op de volgende soloplaat die rond 2023 uitkomt "After a 14 year vacation" en een Very Very Best Of verzamelaar rond 2025, maar dit zal dan wel een dubbel cd worden schat ik zo in, omdat dan de 3 extra nummers t.o.v. deze plaat niet meer op 1 cd te persen is.

avatar van Lamontagne
Als ik het goed heb staat op deze verzamelaar niet The Gardens of Allah en staat 14 en 15 net andersom.
Everything is different now is echt een geweldig nummer zeker in de uitvoering van zijn concert op dvd in Texas tijdens de Inside Job tour.

Heerlijke plaat

avatar van Gert P
Ik zie deze alleen met 14 tracks in de winkels staan?

avatar van Gert P
Raar mijn tracklijst is bijna dezelfde als vorige verzamelaar met 2 andere nummers maar wel met 14 nummers en ook anders als deze maar wel weer met deze hoes.
Geen platenzaak die deze 16 nummers cd kent?
Beetje raar.

avatar van Thuurke
De CD+DVD Deluxe versie heeft de 2 extra nummers.