Bogdan Raczynski - Boku Mo Wakaran (1999)

Polen

24. Untitled (4:17)
  25. Untitled (4:38)
  26. Untitled (5:27)
avatar van Goodfella
Lekker luchtig, speels en grappig cd'tje van Bogdan dit.

Het begint met een hoop schattige trackjes vol leuke voicesamples, vlotte breakbeats en retromelodietjes. Liedjes zijn lekker kort en vervelen nooit. Na een wat donkerder stuk rond track 10 komen er wat veredelde slaapliedjes om de hoek kijken, waarna vanaf track 18 het geheel met een hoop hectisch geratel aardig losgaat. Japans geschreeuw, drukke ritmes, duistere synths.. Zeer gevarieerd dit. Genoeg voor een vette 4*

avatar van Onderhond
Mwah, toch beduidend minder dan het Samurai Math Beats werk vind ik. Wat te losjes allemaal vind ik. Vormt niet het sterke geheel wat ik verwacht van een goed album. Zeker belangrijk als je vele van die kleine tracks hebt.

Blijft wel aardig, hier en daar fijne ideetjes, maar toch een kleine tegenvaller. 3*

avatar van Cellulord
Heerlijk ratelende beats. Blijft boeiend na 20 jaar.