Sally Shapiro - My Guilty Pleasure (2009)

Zweden
Dance
Label: Paper Bag

1. Swimming Through the Blue Lagoon (2:28)
  2. Looking at the Stars (5:27)
  3. Love in July (3:48)
  4. My Fantasy (3:44)
  5. Let It Show (5:43)
  6. Moonlight Dance (4:05)
  7. Save Your Love (3:15)
  8. He Keeps Me Alive * (3:54)
  9. Dying in Africa (4:55)
  10. Jackie Jackie * (4:00)
  11. Miracle (4:57)
Weer een erg fijne plaat van Sally, verbaast me een beetje dat ik de eerste ben die hem hier opmerkt (en toevoegt).

Lijkt bij vlagen wat subtiliteit te missen vergeleken bij haar eersteling, maar als er zoiets als Looking at the Stars langskomt is dat al snel vergeven.

khonnor
minder dan het bijwijlen geniale debuut, maar toch nog steeds okselfris, lichtjes cheesy en behept met een dosis gevoel voor melodie dat zn gelijke niet kent...

europese versie bevat met he keeps me alive en jackie jackie trouwens twee tracks die wel op de amerikaanse versie maar niet op de europese versie van disco romance staan. 't is maar dat ge t weet

avatar van GrafGantz
OMG.... een Nicolas Makelberge cover (Dying in Africa). Hoop maar dat dat niet tegen gaat vallen..

avatar van Orange
Ik vind hem toch iets te plattekes.De eerste drie nummers en 'Miracle' zijn geweldig, maar de rest vind ik toch te midlematig. Volledige review: http://cuttingedge.be/music/reviews/171884-sally-shapiro-my-guilty-pleasure-

avatar van brooklyn
Een heel stuk minder dan het mooie debuut, maar er valt nog wel het één en ander te genieten.