Immolation - Harnessing Ruin (2004)

Label: Listenable

1. Swarm of Terror (3:18)
  2. Our Savior Sleeps (3:40)
  3. Challenge the Storm (4:01)
  4. Harnessing Ruin (4:35)
  5. Dead to Me (5:45)
  6. Son of Iniquity (6:11)
  7. My Own Enemy (6:50)
  8. Crown the Liar (4:58)
  9. At Mourning's Twilight (5:12)
avatar van Hemdale
De death metal legendes zijn terug met een erg strak album, weer erg lekker, maar nu komen er ook wat rustige stukken in voor, met akoestische gitaar en een beetje zang (naja zang, iets wat erop lijkt iig) dit vind ik het enige echt negatieve aan de cd, voor de rest is het weer lekker groovy en catchy.

Dus niet hun beste album maar toch nog aan te raden, zeker natuurlijk voor de echte death metal liefhebbers.

Dionysos
Een nieuw album van Immolation! Gaafgaafgaaf.
Binnenkort eens uitgebreid checken, die clip die online te vinden is was in ieder geval al veelbelovend.

avatar van Hemdale
Dionysos schreef:

Een nieuw album van Immolation! Gaafgaafgaaf.
Yep, dat is altijd iets om naar uit te kijken.

avatar van Gloeilamp
De eerste 3 nummers klinken erg goed, ik ben benieuwd naar de rest van het album!