SE - Epiphora (2009)

Electronic
Label: Tympanik

1. Komplex_a (2:04)
  2. 15mg (5:24)
  3. 23R0 & TH3 5T4R5 (4:30)
  4. I Need a Medic (6:04)
  5. Null (5:13)
  6. Androgenetic Bullshit (3:43)
  7. Hitchhiker (3:42)
  8. Aer (6:50)
  9. Komplex_b (3:10)
  10. No Need for Voices (3:56)
  11. 23R0 & TH3 5T4R5 Remixed by Flaque (5:30)
  12. 15mg Remixed by Quench (3:54)
  13. 15mg Remixed by Dnn & Huron (6:29)
avatar van orbit
Heerlijk kalm electronicplaatje zonder veel ophef, maar ook erg weinig verkeerd. Het klinkt allemaal prima en af en toe zit er een geweldig wegdromerige track tussen.. vaak spaarzaam van ritme voorzien, het luistert allemaal gewoon erg aangenaam weg. Niet vernieuwend of spectaculair, maar iets om eens tussendoor te luisteren na een vermoeiende dag ofzo.

avatar van bas
bas
De remix van Flaque springt er voor mij gelijk bovenuit. Ik dacht gelijk, toen ik daar aankwam: die doet dat dus een stuk beter. Ook gaaf dat Quench weer eens iets van zich laat horen. Al met al klinken de laatste drie remixen het beste voor mij.